MediaMonks wint Gouden Groeier Award Top 250 Groeibedrijven
- Bureaus
- 11 okt 2022 @ 07:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 okt 2022 @ 07:50
- Michiel van Zaane
Digitaal productiebureau MediaMonks is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot de Gouden Groeier en is daarmee het snelstgroeiende bedrijf van Nederland in 2022. Het Hilversumse mediabedrijf werd gekroond op het Top 250 Groeibedrijven Event, een initiatief van Erasmus Centre for Entrepreneurship en nlgroeit.
Victor Knaap (CEO MediaMonks) nam digitaal de prestigieuze award in ontvangst in een zaal vol collega groeiondernemers. MediaMonks groeide de laatste drie jaar gemiddeld met 80 procent en creëerde meer dan 4.000 nieuwe banen (in FTE). Knaap was blij verrast met deze winst: ‘Afgelopen jaar was voor ons echt het lastigste jaar tot nu toe – het was echt intens voor ons. Wij hadden dit nog nooit meegemaakt. Maar anders dan de beurskoersen doen vermoeden, gaat het goed met onze groei en hebben we dit jaar weer veel mensen aangenomen.’
Ondanks de uitdagingen door de pandemie wist MediaMonks de groei te handhaven en heeft inmiddels meer dan 8.000 mensen wereldwijd in dienst. Het van oorsprong Hilversumse mediaproductiebedrijf heeft kantoren in Amsterdam, Londen, Stockholm, Dubai, New York, Los Angeles, Singapore en werkt samen met nationale en internationale reclamebureaus aan digitale projecten voor toonaangevende merken. Het mediabedrijf liet betalingspionier Mollie en bijlesspecialist StudyWorks achter zich.
Foto: Winnaars Gouden Groeier (Victor Knaap,MediaMonks), Jonge Groeier (Krik Gunning, Fourthline), Vrouwelijke Groeier (Sonja Meijerink,Typeqast) en Impactvolle Groeier (Maarten Bosch,Mosa Meat). Fotocredit: Michelle Muus.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Reckitt kiest WPP Media voor... 07-11-2025
- DA kiest Zuiver Group als nieuwe... 07-11-2025
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

