Bavaria: Oranje kijken of vermijden

Bavaria: Oranje kijken of vermijden
  • Bureaus
  • 16 nov 2022 @ 09:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieFood

Topman Peer Swinkels van Swinkels Family Brewers himself postte de bijzondere film op social: Gekke Tijden, The Musical. 'Of je nou wel kijkt of wegkijkt: het verandert weinig aan de wedstrijd.'

Het blijkt een flinke film met in de hoofdrol Sinterklaas en de Kerstman.

'Oranje kijken of vermijden? Deze Sinterkerst zijn het hele gekke tijden. Sint slaapt er slecht van en daarom heeft Santa speciaal een slee eerder gepakt. De twee oude vrienden treffen elkaar bovenop hun stamkroeg. #helegekketijden', luidt de toelichting op de ruim drie minuten durende film, die verder voor zichzelf spreekt. Een bijzonder statement voor een brouwerij, waarmee de marketeers uit Lieshout Nederland wel een hart onder de riem durven steken. Met als afsluiter deze keer: Zo. Zo. Zo.
Bekijk hem in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken