TLN lanceert imagocampagne
- Bureaus
- 29 aug 2023 @ 12:38
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 aug 2023 @ 12:38
- Sjaak Hoogkamer
Transport en Logistiek Nederland (TLN) komt met een nieuwe campagne 'Het lukt alleen met logistiek', gemaakt door Rotterdams creatief bureau RAUWcc.
De transport- en logistieke sector houdt Nederland draaiende maar blijft daarbij vaak onzichtbaar.
Met de campagne zet TLN de 875.000 logistieke medewerkers in Nederland in de schijnwerpers. Ook spoort de brancheorganisatie haar 5.000 leden aan om hun werk meer online zichtbaar te maken met de hashtag #alleenmetlogistiek en zo hun trots uit te dragen. Elisabeth Post, voorzitter van TLN: ‘Iedereen vindt het heel gewoon dat allerlei spullen op het juiste moment op de juiste plaats komen, maar dat gaat niet vanzelf. We zijn onmisbaar voor ieders dagelijks leven en voor de economie.’
‘Met deze imagocampagne richten we ons in eerste instantie op het grote publiek,’ zegt Sanne van der Schee, strateeg bij creatief bureau RAUWcc. ‘We laten daarmee zien welke impact de sector heeft op jouw dagelijks leven. In de content van de campagne (tv-, radio- en snelwegreclame) lichten we een tipje van de sluier, online gaat het verhaal verder. Want wat gebeurt er voordat producten, onderdelen of materialen op de plaats van bestemming komen?’
Social media
Van der Schee: ‘Op social media wordt logistiek als 'merk' geladen en laten we het hele jaar door het werk van de leden van TLN zien. Videoportretten van jongeren die werken in de sector, maar ook innovaties en duurzame ontwikkelingen maken we zichtbaar. Met de hashtag #alleenmetlogistiek kunnen leden van TLN hun eigen content delen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- McDonald's transformeert app tot... 01-12-2023
- Dentsu en OOH-partners slapen buiten... 01-12-2023
- Kingspan kiest voor Woedend!... 01-12-2023
- Op zoek naar 120.000 borsten01-12-2023
- Nieuwe campagne ‘Renew your view on... 30-11-2023
- Wouter aan de Stegge in dienst bij... 30-11-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala