Nieuwe identiteit en beeldtaal CitySafes
- Bureaus
- 11 apr 2024 @ 13:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2024 @ 13:37
- Sjaak Hoogkamer
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes (en De Nederlandse Kluis als de merknaam in Nederland) aangescherpt om het merk herkenbaarder en internationaler te maken.
Daarbij is een internationale beeldbank ontwikkeld die zowel emotie als informatie overbrengt en gebruikt kan worden in de verschillende landen (België, Denemarken, Duitsland en Nederland) waar de merken actief zijn.
De keuze voor concept en beeldbank is volgens de betrokken partijen ‘ingegeven vanuit de overtuiging dat alle verschillende doelgroepen in verschillende landen zich hiermee kunnen identificeren en dat iedereen wel iets van waarde heeft.’
Als eerste start op dit moment de campagne in Duitsland met een social campagne. Offline worden er onder andere outdoor, advertising en instore communications ingezet. Later deze maand worden de campagnes verder geïntroduceerd in België, Denemarken en Nederland.
Marlous van Laar, Manager Marketing CitySafes: ‘Door middel van frisse en herkenbare beeldtaal, streven we ernaar om De Nederlandse Kluis en CitySafes als sterke internationale merken te positioneren. Onze nieuwe internationale beeldbank is ontworpen om onze diverse doelgroepen in verschillende landen aan te spreken, iets wat goed bij ons aansluit aangezien onze diensten er zijn voor iedereen.’
Credits
CitySafes Marlous van Laar, Sterre Embsen, Laura Quint
Creatie & Art direction The Others: Chris Visser, Lion Versloot, Mandy van Montfoort
Account & Productie Aafke Obbes
Fotografie Lars Beekman
Film Jorn Prinsen
Hair & Make-up Ellen van Exter
Beeldmanipulatie Rolf Meijer
Edit Arjen Moes
Design Bram van Geerenstein, Lucienne Meijer, Isabella Smit
Citysafes_sell from The Others on Vimeo.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Pitchen tussen wolken en zand met... 13-06-2025
- Allianz Direct stunt met bold... 13-06-2025
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid... 13-06-2025
- KVK speelt met realiteit in nieuwe... 11-06-2025
- Karvan Cévitam mixt verfrissende... 11-06-2025
- Jysk investeert in merkbeleving en... 10-06-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation