Vengean aan de slag voor Bakkerij 't Stoepje

Vengean aan de slag voor Bakkerij 't Stoepje
  • Bureaus
  • 24 jun 2024 @ 08:55
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Geen tag

Creative branding agency Vengean hielp 't Stoepje met het ontwikkelen van een nieuwe brand strategy, brand story en brand theme. De focus? De speciale band tussen de bakkers en hun klanten.

‘Die vertrouwde, haast familiaire relatie is wat 't Stoepje zo bijzonder maakt,’ vertelt Emma Duijst, Coördinator Marketing Communicatie bij Market Food Group. ‘Daarom staat die centraal in onze nieuwe strategie.’

600 markten
Bakkerij ‘t Stoepje is opgericht in 1979 met een lokale bakkerij in Spakenburg en uitgegroeid tot een landelijke formule van marktbakkers. Inmiddels staat ’t Stoepje wekelijks op meer dan 600 markten in Nederland. Duijst: ‘Als “de marktbakker van Nederland” is ’t Stoepje ook de warmste bakker van Nederland en het thema Warm, warmer, warmst benadrukt dit sentiment. Van professoren tot moeders en sporters; allemaal komen ze samen bij de kramen van 't Stoepje. Naast dat de bakkers hen voorzien van dagelijks brood en ander ambachtelijk lekkers, kennen ze hun wensen en voorkeuren als geen ander. De producten zijn vers uit de oven en warm uit het hart.’

Ambacht
Sam Versluis, Operations Manager bij Vengean, is blij met de samenwerking: ‘Met deze nieuwe positionering slaan we een stevige basis voor de toekomst. 't Stoepje heeft een rijke historie en een sterke visie. Klant en ambacht zullen altijd centraal blijven staan.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken