Vengean aan de slag voor Bakkerij 't Stoepje
- Bureaus
- 24 jun 2024 @ 08:55
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 24 jun 2024 @ 08:55
- Nanny Kuilboer
Creative branding agency Vengean hielp 't Stoepje met het ontwikkelen van een nieuwe brand strategy, brand story en brand theme. De focus? De speciale band tussen de bakkers en hun klanten.
‘Die vertrouwde, haast familiaire relatie is wat 't Stoepje zo bijzonder maakt,’ vertelt Emma Duijst, Coördinator Marketing Communicatie bij Market Food Group. ‘Daarom staat die centraal in onze nieuwe strategie.’
600 markten
Bakkerij ‘t Stoepje is opgericht in 1979 met een lokale bakkerij in Spakenburg en uitgegroeid tot een landelijke formule van marktbakkers. Inmiddels staat ’t Stoepje wekelijks op meer dan 600 markten in Nederland. Duijst: ‘Als “de marktbakker van Nederland” is ’t Stoepje ook de warmste bakker van Nederland en het thema Warm, warmer, warmst benadrukt dit sentiment. Van professoren tot moeders en sporters; allemaal komen ze samen bij de kramen van 't Stoepje. Naast dat de bakkers hen voorzien van dagelijks brood en ander ambachtelijk lekkers, kennen ze hun wensen en voorkeuren als geen ander. De producten zijn vers uit de oven en warm uit het hart.’
Ambacht
Sam Versluis, Operations Manager bij Vengean, is blij met de samenwerking: ‘Met deze nieuwe positionering slaan we een stevige basis voor de toekomst. 't Stoepje heeft een rijke historie en een sterke visie. Klant en ambacht zullen altijd centraal blijven staan.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers