Marking Our Territory met YoungDogs door Tristan Lenczner (slot)
- Bureaus
- 22 jun 2019 @ 00:01
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - CreatieEvenementCannes
- 22 jun 2019 @ 00:01
- Gastblogger
Vanaf Cannes Lions houden de JongeHonden ons op de hoogte over 'what's hot & what's not'. Hier de vierde en laatste blog, nu van Tristan Lenczner: 'Hey there. I’m an English copywriter working at TBWA\ Neboko and this is my first trip to Cannes.'
I wasn’t really sure what to expect about the festival. I’d heard the stories about the parties, the villas and the work but nothing could have prepared me for the awesome week that it really is. The talks were incredible and inspiring, the beach side brand experiences were really well organised with lots of things to check out every day and the awards ceremony is truly excellent. After attending the award ceremony it leaves you with so much adrenaline and desire to get into the stage yourself and pick up something shiny.
One of my favourite talks was by the CMO of Apple*. One thing he said really stuck with me: 'Our product people put so much time and effort into the crafting and designing of our product that we owe it to them as marketers to do the same with our advertising. And that is why our advertising is so product focussed.'
Finally, it’s incredibly important to give young talent the opportunity to come to a festival like this so they can be inspired and eventually be the future creative leaders of this industry. Forever YoungDogs!
Tristan Lenczner
copywriter TBWA\ Neboko
digital reporter JongeHonden /
YoungDogs voor MarketingTribune
Impressie uit Cannes.
Fotografie: JongeHonden
JONGE HONDEN ALERT
Kom 4 juli 2019 naar de After Cannes Borrel annex IAA Hollandse Nieuwe voor de uitreiking van de Gouden Zaag voor aanstormend reclametalent i.s.m. Jonge Honden, IAA, MarketingTribune, Indie en MacGyver / McLoud. Locatie: aan de voet van de Oude Wester! Aanmelden verplicht via: peter@marketingtribune.nl
* Noot van de redactie:
APPLE IN THE SPOTLIGHT
Cannes Lions has named Apple as its Creative Marketer of the Year 2019, a prize that’s previously been won by Coca-Cola, Google and Heineken. It follows a remarkable showing for the brand at last year’s Cannes Lions, with the Spike Jonze-directed 'Welcome Home' film (see below) winning a Grand Prix.
(PvWK)
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- creatie
- copywriter
- Spike Jonze
- talent
- future
- Cannes Lions
- junior
- Apple
- creative leaders
- Palais
- 2019
- TBWA\ Neboko
- territory
- digital reporter
- industry
- Tristan Lenczner
- IAA
- Gouden Zaag
- marketing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers