Marking Our Territory met YoungDogs door Tristan Lenczner (slot)
- Bureaus
- 22 jun 2019 @ 00:01
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - CreatieEvenementCannes
- 22 jun 2019 @ 00:01
- Gastblogger
Vanaf Cannes Lions houden de JongeHonden ons op de hoogte over 'what's hot & what's not'. Hier de vierde en laatste blog, nu van Tristan Lenczner: 'Hey there. I’m an English copywriter working at TBWA\ Neboko and this is my first trip to Cannes.'
I wasn’t really sure what to expect about the festival. I’d heard the stories about the parties, the villas and the work but nothing could have prepared me for the awesome week that it really is. The talks were incredible and inspiring, the beach side brand experiences were really well organised with lots of things to check out every day and the awards ceremony is truly excellent. After attending the award ceremony it leaves you with so much adrenaline and desire to get into the stage yourself and pick up something shiny.
One of my favourite talks was by the CMO of Apple*. One thing he said really stuck with me: 'Our product people put so much time and effort into the crafting and designing of our product that we owe it to them as marketers to do the same with our advertising. And that is why our advertising is so product focussed.'
Finally, it’s incredibly important to give young talent the opportunity to come to a festival like this so they can be inspired and eventually be the future creative leaders of this industry. Forever YoungDogs!
Tristan Lenczner
copywriter TBWA\ Neboko
digital reporter JongeHonden /
YoungDogs voor MarketingTribune
Impressie uit Cannes.
Fotografie: JongeHonden
JONGE HONDEN ALERT
Kom 4 juli 2019 naar de After Cannes Borrel annex IAA Hollandse Nieuwe voor de uitreiking van de Gouden Zaag voor aanstormend reclametalent i.s.m. Jonge Honden, IAA, MarketingTribune, Indie en MacGyver / McLoud. Locatie: aan de voet van de Oude Wester! Aanmelden verplicht via: peter@marketingtribune.nl
* Noot van de redactie:
APPLE IN THE SPOTLIGHT
Cannes Lions has named Apple as its Creative Marketer of the Year 2019, a prize that’s previously been won by Coca-Cola, Google and Heineken. It follows a remarkable showing for the brand at last year’s Cannes Lions, with the Spike Jonze-directed 'Welcome Home' film (see below) winning a Grand Prix.
(PvWK)
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- TBWA\ Neboko
- Cannes Lions
- creative leaders
- Tristan Lenczner
- IAA
- territory
- Spike Jonze
- creatie
- copywriter
- Apple
- future
- 2019
- digital reporter
- junior
- Palais
- Gouden Zaag
- talent
- marketing
- industry
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

