Albert Heijn prolongeert Allerhande Kerstfestival te Utrecht
- Food-en-retail
- 18 okt 2017 @ 15:13
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - EvenementFood
- 18 okt 2017 @ 15:13
- Redactie Food en Retail
Op 8, 9 en 10 december brengt Albert Heijn klanten alvast weer in sprookjesachtige kerstsferen tijdens het derde Allerhande Kerstfestival. Het foodfestival vindt plaats in het tot 'winterwonderland' omgetoverde Spoorwegmuseum in Utrecht en neemt jong en oud mee op reis door het kerstmenu van 2017. De afgelopen edities waren uitverkocht.
'Deze editie kijk je tijdens kookdemonstraties en workshops mee over de schouders van topchefs en culinaire experts, onder wie Meester Patissier en Meester Boulanger Robèrt van Beckhoven en wijnkenner Harold Hamersma, zodat je aan het einde van de dag naar buiten loopt met jouw kerstmenu op zak', aldus AH. De kaartverkoop van het Allerhande Kerstfestival is intussen gestart via deze link.
Kerstmenu 2017
Ook dit jaar stelt Albert Heijn de zintuigen van alle bezoekers te gaan prikkelen, door ze mee te nemen op een 'reis door het kerstmenu'. 'Tijdens dit culinaire en magische uitstapje word je geïnspireerd met ideeën en tips voor alle gerechten die het kerstmaal tot een groot feest maken. Niet alleen passeren de lekkerste borrelhapjes en nieuwste drankjes de revue, ook kan je leren hoe je een echte grillmaster wordt met barbecue-kampioen Jord Althuizen op het extra grote winterBBQ-plein.'
Kolk: vol inspiratie
'Kerst is voor veel van onze klanten een speciale tijd van het jaar, waarbij verbinding centraal staat. Een lekkere maaltijd kan mensen als geen ander verbinden. Het Allerhande Kerstfestival is een mooie gelegenheid om jong en oud te inspireren met de geuren, kleuren en smaken van Kerst zodat ze vol inspiratie weer naar huis kunnen gaan', vult Wouter Kolk, directeur van Albert Heijn, aan.
Culinaire tips van topchefs en experts
Experts van Albert Heijn inspireren je tijdens workshops en kookdemonstraties met een bijzondere selectie kaas, vis, brood, banket, groente en wijn. Ook zijn culinaire pro’s van de partij, zoals visspecialist Bart van Olphen, die vorig jaar werd 'ontdekt' door Jamie Oliver. Kolk: 'Zo kan je van de echte experts inspiratie en tips opdoen voor de beste ingrediëntencombinaties. En er kan natuurlijk uitgebreid geproefd worden, zodat je niet met een lege maag naar huis gaat.'
Naast alle foodstands, workshops en kookdemonstraties is nog meer te beleven op het festivalterrein, zoals een Allerhande-quiz in het theater, een uitgebreide verzameling receptenkaarten en het grote reuzenrad waarin bezoekers uitkijken op de 200 versierde kerstbomen en 100.000 kerstlichtjes.
(PvWK, bron: AH)
FACTS & FIGURES
Wanneer: Vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 december
Openingstijden: 10:00 tot 20:00 uur
Waar: Het Spoorwegmuseum op Maliebaanstation 16 in Utrecht
Hoe te bestellen: Kaarten zijn vanaf nu beschikbaar op www.ah.nl/kerstfestival
Kosten: De toegangsprijs voor het festival bedraagt €15,- per persoon, kinderen van 6 tot 17 jaar betalen €10,- en de toegang voor kinderen tot en met 5 jaar is gratis.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Robèrt van Beckhoven
- Harold Hamersma
- winterwonderland
- Utrecht
- Albert Heijn
- AH
- kerstmenu
- AH
- kertst
- topchef
- culinair
- NS
- Meester Patissier
- zak
- Allerhande Kerstfestival
- wijnkenner
- Meester Boulanger
- Spoorwegmuseum
- experts
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers