Vegetarische Slager en Deliveroo stappen samen in De Vleesch Lobby
- Food-en-retail
- 8 mrt 2021 @ 08:40
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 8 mrt 2021 @ 08:40
- Peter van Woensel Kooy
Speciaal ter gelegenheid van De Nationale Week Zonder Vlees openen De Vegetarische Slager en Deliveroo De Vleesch Lobby - een tijdelijk burgerrestaurant met vegan burgers van De Vegetarische Slager om te laten proeven dat vegetarisch 'vleesch' minstens net zo lekker is als dierlijk vlees.
Zélfs als het gaat om het meest bestelde vleesgerecht in Nederland, de cheeseburger*. Bij De Vleesch Lobby hoef je de smaak van vlees namelijk niet te missen, ook niet als je meedoet met de Nationale Week Zonder Vlees.
Burgers & loaded fries met 'vleesch'
In De Vleesch Lobby heb je keuze uit drie verschillende burgers en drie verschillende loaded fries-gerechten. Zo kun je kiezen uit de Knapperige Bofkipburger, de Ereburger en de Ereburger XXL. Ook loaded fries kunnen uiteraard niet ontbreken en komen met drie verschillende toppings, friet met Chili con Rul Gehackt, Koreaanse Kipstuckjes of Goede Karma Shoarma. Goed nieuws voor vegans: alle gerechten bij de Vleesch Lobby zijn veganistisch. Eet smakelijck!
Vega trend
Het wordt steeds populairder in Nederland om vegetarisch te eten. Eerder onderzoek van Deliveroo naar eetgewoonten wijst erop dat Nederlanders steeds bewuster gaan eten en er meer aandacht komt voor vegetarisch eten. Met De Vleesch Lobby wordt de drempel nog lager gelegd voor vleesliefhebbers om vegetarisch vleesch te proberen - en zelf te ervaren dat je niks hoeft te missen.
De Vleesch Lobby
De Vleesch Lobby is tot en met 17 maart 2021 geopend voor bezorgingen via Deliveroo in Amsterdam (met uitzondering van Amsterdam Noord). Gedurende de Week Zonder Vlees ontvang je 15% korting op het gehele menu, melden de merken.
(PvWK)
*Uit eigen data van Deliveroo blijkt dat de Cheeseburger het meest bestelde gerecht was in 2020 bij Deliveroo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- De Vegetarische Slager
- pop up
- vlees
- De Nationale Week Zonder Vlees
- openen
- zo lekker
- Delivero
- marketing
- vleesch
- proeven
- dierlijk
- egetarisch
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Nutricia start Ondervoeding op het Menu
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
- McDonald’s lanceert Bouw Burger voor... 14-10-2025
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw... 13-10-2025
- EU-verbod op plantaardige... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes