Blokker daagt Sodastream uit
- Food-en-retail
- 1 apr 2021 @ 14:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Innovatie
- 1 apr 2021 @ 14:54
- Sjaak Hoogkamer
Blokker introduceert vandaag de eigen sodawatermaker, een machine waarmee consumenten thuis vers bruiswater kunnen maken. Met de introductie ervan gaat Blokker de strijd aan met Sodastream.
Met een scherpere prijs – nog geen 50 euro - en universeel uitwisselbare CO2-cilinders zet Blokker de sodawatermarkt op scherp. Sodastream is de enige andere sodawatermaker met een machine voor een gemiddelde verkoopprijs van net onder 60 euro.
‘Dankzij de sodawatermaker hoef je niet langer met flessen water te sjouwen en maak je thuis met een druk op de knop vers bruisend water. Een voorbeeld van de luxe en comfort die we onze klanten graag bieden, voor een toegankelijke prijs,’ zegt Jeanine Holscher, CEO van Blokker. ‘Deze introductie volgt op de lancering van Blokker koffiecups vorige maand en is onderdeel van onze strategie om de consument steeds meer premium producten voor een Blokker-prijs aan te bieden. Ook zijn wij blij dat wij door het stimuleren van thuis soda maken, in een apparaat van gerecycled plastic, een bijdrage aan duurzaamheid kunnen leveren.’
Universele cilinder
De CO2-cilinder, het gaspatroon dat in de sodawater maker gaat om bubbels te maken, is goed voor 60 liter bruiswater en kan na gebruik ingewisseld worden bij een Blokker-winkel voor een gevuld exemplaar (€9,99). De cilinder is universeel waardoor consumenten met een SodaStream deze ook kunnen gebruiken. De sodawater maker van Blokker is verkrijgbaar in de kleuren zwart en grijs.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
- Magnum lanceert Hydro Ice, glow-in-the-dark
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hema zet in op innovatie en... 10-11-2025
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




