[retail safari] Pirch is de gigabadkamer- en keukenzaak op Manhattan: 'try before you buy'
- Food-en-retail
- 7 sep 2016 @ 13:09
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - WinkelenConcepten
- 7 sep 2016 @ 13:09
- Albert Top
Probeer alle keuken-, badkamer- of tuinproducten eerst zelf uit in de winkel…, dat geldt voor de instore experience van Pirch. Dit retailmerk geeft 'try before you buy' een nieuwe dimensie. Alle keuken- en badkamerproducten die je ziet in de winkel in SoHo werken en mag je uitproberen. De koelkast koelt, de oven verhit, de vaatwasser wast en de verschillende kranen en douches zet je aan door op een iPad te swipen. Of boek een privéafspraak om de 30 douchekoppen en baden in the washroom te testen: naakt of in badkleding, wat jij wil.
Gemiddeld showroombezoek van twee uur
Pirch verkoopt alleen producten waar je plezier van hebt in je huis, dus geen kasten, vloeren en spatmuurtjes. Hun motto is dan ook live joyfully en dat dragen ze uit in de winkel. Een bezoek aan Pirch start in the Bliss Café bij de ingang van de winkel. Hier krijg je een lekkere cappuccino, glaasje komkommerwater of limonade. Er is ook een kok aanwezig die ontbijt, lunch en diner bereid; natuurlijk op producten die je ook kunt kopen. Vanuit het café kun je naar de drie afdelingen in de bijna 10.000 m2 grote winkel: keuken, badkamer en outdoor. Alles is interactief, zelfs de motion-sensing wc-brillen gaan open en dicht als je langs loopt (de toiletten zijn gelukkig niet functioneel). Gemiddeld blijven bezoekers zo’n twee uur in de showroom.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Pirch:
(beeld: Crossmarks)
check hier enkele eerdere afleveringen uit deze serie:
[retail safari] Livraria Lello - inspiratiebron voor velen
[retail safari] Kith - innovator pur sang
[retail safari] 'Story' - het real life magazine van Manhattan
[retail safari] Urban Outfitters: unieke concepten, waanzinnige ervaring
[retail safari] Bfresh - Twee retailgiganten combineren expertises
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- badkamer
- vloeren
- Manhattan
- spatmuurtjes
- huis
- wc-brillen
- winkel
- keuken
- sanitair
- kasten
- motto
- Pirch
- outdoor
- live joyfully
- interactief
- plezier
- motion-sensing
- retail safari
- flagship
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers