Cewe Fotoservice kiest Zigt als digital marketingbureau
- Media
- 30 nov 2020 @ 10:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 30 nov 2020 @ 10:02
- Sjaak Hoogkamer
In de zoektocht naar een nieuwe partner op het gebied van digital marketing heeft Cewe Fotoservice na een uitgebreide pitch gekozen voor Zigt.
Het betreft optimalisatie en beheer van de digitale performancekanalen in zowel Nederland, Luxemburg als België. Daarnaast adviseert Zigt Cewe ook op data- en dashboardvraagstukken.
Cewe Fotoservice kiest na een uitgebreide pitch voor Zigt
Maarten Ordelman, Customer Marketing Manager bij Cewe over de samenwerking: ‘De afgelopen jaren is er een grote focus geweest op de merkstrategie en ontwikkeling in de Benelux en de visie voor de komende jaren is minstens zo ambitieus. Digital marketing is hierbij één van de drijvende krachten. Tijdens het pitchtraject maakte Zigt het onderscheid door een sterke datagerichte aanpak te combineren met een pragmatische en resultaat gedreven strategie. De samenwerking is ondertussen al in volle gang en de ambities zijn gezet.’
‘Hoewel Zigt als breed mediabureau bekend staat in de markt, is het mooi om te zien dat we ook op digital performance en datavlak het kunnen opnemen tegen specialistische bureaus zoals ook bleek tijdens deze pitch. We zijn enorm trots dat we samen met Cewe in de Benelux kunnen werken aan de verdere versteviging van hun positie als Europees marktleider op het gebied van fotoproducten’, aldus ZIGT directeur Rogier Bruggeman.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers