BSUR wint pitch van whiskymerk Glenmorangie
- Bureaus
- 24 dec 2013 @ 01:17
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesMerken
- 24 dec 2013 @ 01:17
- Redactie Bureaus
Reclamebureau BSUR heeft een nieuwe internationale klant binnengehaald: het Schotse single-malt whiskymerk Glenmorangie. Na een pitch met meerdere bureaus krijgt BSUR de leiding over een volledig geïntegreerde communicatiecampagne.
Glenmorangie zocht een 'global agency' dat het merk echt goed begreep. BSUR, dat kantoor houdt in Amsterdam en Shanghai, overtuigde de drankproducent met haar ‘concepting’ aanpak en de 20 jaar ervaring in merkcommunicatie.
BSUR heeft ingezet op de ontwikkeling van een volledig geïntegreerd wereldwijd campagne-concept voor merkcommunicatie en 'through-the-line' activatie voor Glenmorangie.
David White, Director of Marketing and Communications bij The Glenmorangie Company: 'We hebben gekozen om samen te werken met BSUR vanwege haar internationale perspectief en indrukwekkende creativiteit. BSUR deelt onze passie voor merken en we zijn dan ook vol vertrouwen dat deze samenwerking het ons mogelijk maakt om het momentum te continueren dat ons merk de afgelopen vier jaar heeft gehad.'
Jan Rijkenberg, CEO van BSUR Group: 'Wij zijn vereerd en blij te kunnen werken voor deze parel van een merk. Door trouw te blijven aan haar uniciteit willen we de communicatie helpen evolueren door innovatieve en adaptieve campagnes. We kijken uit naar een langdurig partnership.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Jan Rijkenberg
- communicatie
- marketing
- BSUR
- whisky
- reclamebureau
- pitch
- bureau
- Glenmorangie
- Shanghai
- campagne
- Amsterdam
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation