ING start nieuwe koers met teaser-campagne One Shoe
- Bureaus
- 17 nov 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoCampagnesZakelijkVirale marketing
- 17 nov 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Om beter te kunnen inspelen op de wensen van ondernemers in het MKB en om bij te blijven in een veranderde markt zet ING een nieuwe koers in: ‘Direct Vooruit’. One Shoe kreeg de opdracht tot het bedenken en ontwikkelen van een teasercampagne om buzz te creëren rondom deze nieuwe koers.
De nieuwe koers van ING bestaat uit verschillende proposities die inspelen op de behoefte van ondernemers aan tijd, overzicht, financiële flexibiliteit en expertise. Met ‘Direct Vooruit’ kunnen ondernemers hun kredietaanvraag en financiële administratie makkelijk, snel en overzichtelijk regelen.
Vertraging hindert ondernemers
Ondernemers zijn vaak veel tijd kwijt aan hun kredietaanvraag en financiële administratie. Veel ondernemers ervaren dit als een irritante en onnodige vertraging voor de groei en vooruitgang van hun onderneming. Met deze campagne laten ING en One Shoe op een absurdistische manier zien hoe vertraging ondernemers afleidt van hun core business, met alle gevolgen van dien.
Direct Vooruit van ING is er voor alle MKB ondernemers die het gevoel hebben dat zij teveel tijd kwijt zijn aan financiën en administratie. ING helpt hen direct vooruit zodat zij ongestoord door kunnen met hun onderneming.
De campagne ‘Direct Vooruit’ start vandaag met de eerste video teaser. De teaser campagne bestaat in totaal uit vier online video’s.
Credits
Bureau: One Shoe
Business Director: Henriette Verkerk
Allround Producer: Tijs Moormann
Copy Writer: Jan van den Bergh
Art Director: Robert Kleen
Verantwoordelijk bij ING: Margot Geusgens en Martine Devilee
Productiemaatschappij: Big Shots
Regisseur: Niels Bourgonje
Director of Photography: Jorrit Garretsen
Producers: Denise Slot, Mitchell Duffree
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation