Landal GreenParks kiest voor TBWA\Neboko
- Bureaus
- 26 sep 2017 @ 14:55
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Strategie
- 26 sep 2017 @ 14:55
- Redactie MarketingTribune
Landal GreenParks heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\Neboko als zijn strategische partner en omnichannel communicatiebureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het merk.
Managing Director van TBWA\Neboko Rik Ledder licht toe: ‘In de nieuwe marketing-aanpak hebben we de bijzondere positie omarmd die Landal GreenParks inneemt. Dat heeft geleid tot een idee dat we omnichannel kunnen uitrollen van parkcommunicatie tot online werving, van 1-op-1 tot massamedia. ‘
Volgens commercieel directeur van Landal GreenParks Erik van Essen heeft de merkstrategie van TBWA\NEBOKO verrast door een eigen domein te ontwikkelen voor Landal dat consistent, onderscheidend en herkenbaar zal communiceren. ‘Met de 85 vakantieparken die we in 9 landen hebben, is het gelukt om een platform te ontwikkelen dat zich leent voor een integrale Europese campagne. Een sympathiek concept dat onze gasten enthousiasmeert voor de volgende vakantie bij Landal.’
De nieuwe campagne gaat eind dit jaar live.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing