Ali B bouwt een feestje met bejaarden
- Bureaus
- 24 apr 2019 @ 12:18
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 24 apr 2019 @ 12:18
- Jeroen Mirck
Lidl zet opnieuw rapper Ali B in als razende reporter op zoek naar typisch Hollandse gezelligheid. 'A-Lidl' gaat ditmaal naar een verzorgingshuis.
De reden van deze campagne, ontwikkeld door Joe Public, zijn de Hollandse Weken bij Lidl. Met Hollandse producten, spulletjes en spelletjes voor Hollandse prijsjes. Van Oud-Hollandse specialiteiten tot oliebollen, Mens-erger-je-niet, groente en fruit van eigen grond, elektrische fietsen en kampeerartikelen.
Een mooie aanleiding voor Ali om eens langs te gaan bij een typisch Nederlands verzorgingshuis. Daar parkeert hij z’n bolide plompverloren op de jeu-de-boules-baan, dwars door het spel van een clubje ontstemde senioren.
Binnen wacht Ali wél een warm onthaal tijdens een gezellige Hollandse middag met een heerlijk buffet, meezingers en spelletjes. Bezoekende kleinkinderen, medewerkers en alle oma's in de zaal lopen met hem weg. Met z’n charmes steelt hij niet alleen de show, maar ook de harten van de aanwezige dames.
De heren van het jeu-de-boulen zien het allemaal met lede ogen aan. Als Ali dan ook nog eens sjans heeft bij een van de bewoonsters, is de maat vol.
Credits
Opdrachtgever: Lidl | Bureau: Joe Public | Productie: Joe Public Shoot | Regie: René Nuijens | Afwerking: Captcha | Editor: Jelmar Hoekstra | Geluid: Top Format
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation