Ali B bouwt een feestje met bejaarden
- Bureaus
- 24 apr 2019 @ 12:18
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 24 apr 2019 @ 12:18
- Jeroen Mirck
Lidl zet opnieuw rapper Ali B in als razende reporter op zoek naar typisch Hollandse gezelligheid. 'A-Lidl' gaat ditmaal naar een verzorgingshuis.
De reden van deze campagne, ontwikkeld door Joe Public, zijn de Hollandse Weken bij Lidl. Met Hollandse producten, spulletjes en spelletjes voor Hollandse prijsjes. Van Oud-Hollandse specialiteiten tot oliebollen, Mens-erger-je-niet, groente en fruit van eigen grond, elektrische fietsen en kampeerartikelen.
Een mooie aanleiding voor Ali om eens langs te gaan bij een typisch Nederlands verzorgingshuis. Daar parkeert hij z’n bolide plompverloren op de jeu-de-boules-baan, dwars door het spel van een clubje ontstemde senioren.
Binnen wacht Ali wél een warm onthaal tijdens een gezellige Hollandse middag met een heerlijk buffet, meezingers en spelletjes. Bezoekende kleinkinderen, medewerkers en alle oma's in de zaal lopen met hem weg. Met z’n charmes steelt hij niet alleen de show, maar ook de harten van de aanwezige dames.
De heren van het jeu-de-boulen zien het allemaal met lede ogen aan. Als Ali dan ook nog eens sjans heeft bij een van de bewoonsters, is de maat vol.
Credits
Opdrachtgever: Lidl | Bureau: Joe Public | Productie: Joe Public Shoot | Regie: René Nuijens | Afwerking: Captcha | Editor: Jelmar Hoekstra | Geluid: Top Format
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing