Ali B bouwt een feestje met bejaarden

Ali B bouwt een feestje met bejaarden
  • Bureaus
  • 24 apr 2019 @ 12:18
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Lidl zet opnieuw rapper Ali B in als razende reporter op zoek naar typisch Hollandse gezelligheid. 'A-Lidl' gaat ditmaal naar een verzorgingshuis.

De reden van deze campagne, ontwikkeld door Joe Public, zijn de Hollandse Weken bij Lidl. Met Hollandse producten, spulletjes en spelletjes voor Hollandse prijsjes. Van Oud-Hollandse specialiteiten tot oliebollen, Mens-erger-je-niet, groente en fruit van eigen grond, elektrische fietsen en kampeerartikelen.

Een mooie aanleiding voor Ali om eens langs te gaan bij een typisch Nederlands verzorgingshuis. Daar parkeert hij z’n bolide plompverloren op de jeu-de-boules-baan, dwars door het spel van een clubje ontstemde senioren.

Binnen wacht Ali wél een warm onthaal tijdens een gezellige Hollandse middag met een heerlijk buffet, meezingers en spelletjes. Bezoekende kleinkinderen, medewerkers en alle oma's in de zaal lopen met hem weg. Met z’n charmes steelt hij niet alleen de show, maar ook de harten van de aanwezige dames.

De heren van het jeu-de-boulen zien het allemaal met lede ogen aan. Als Ali dan ook nog eens sjans heeft bij een van de bewoonsters, is de maat vol.

Credits

Opdrachtgever: Lidl | Bureau: Joe Public | Productie: Joe Public Shoot | Regie: René Nuijens | Afwerking: Captcha | Editor: Jelmar Hoekstra | Geluid: Top Format



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken