Reality Outdoor maakt 'reclame' voor Tomorrowland-spektakel ADE

Reality Outdoor maakt 'reclame' voor Tomorrowland-spektakel ADE
  • Bureaus
  • 3 sep 2019 @ 11:30
  • 7238 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

Op donderdag 17 en vrijdag 18 oktober staat Ziggo Dome in het teken van het spektakel: Our Story - 15 Years Tomorrowland. Reality Outdoor (plakwerk B.V.) heeft alle communicatie verzorgd met een campagne op reclamemasten, A0 borden, A1 frames, wildplak, billboards en abri's.

Amsterdam Dance Event is 's werelds grootste en belangrijkste clubfestival en conferentie voor elektronische muziek. ADE verwelkomde in 2018 voor het eerst meer dan 400.000 bezoekers, afkomstig uit meer dan 100 landen.

De komst Our Story naar Amsterdam is onderdeel van alle festiviteiten die dit jaar plaats vinden in het kader van het 15-jarig jubileum van Tomorrowland, dat jaarlijks in het Belgische Boom wordt georganiseerd. De eerste editie van Tomorrowland vond plaats in 2005 en sindsdien is het festival uitgegroeid tot het meest populaire en spectaculairste muziekfestival ter wereld. Dit jaar wordt het 15-jarig jubileum uitgebreid gevierd met onlangs de lancering van Tomorrowland One World Radio.

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken