Het PR Bureau verwelkomt nieuwe collega's

  • Bureaus
  • 5 nov 2019 @ 09:45
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaPR

Wilmar Tax (43, op de foto links) en Rens Quirijnen (31) zijn deze week als resp. head of strategy & insights en creative director bij Het PR Bureau gestart.

Tax gaat de strategische afdeling van het bureau aansturen, Quirijnen wordt verantwoordelijk voor de creatieve ideeën en campagnes van Het PR Bureau. Met de aanstelling van de nieuwelingen wil het bureau inzetten op de combinatie van data-driven PR-strategieën en creativiteit.

Wilmar Tax deed aan klantzijde ervaring op bij Grolsch en Groupe Bel. Ook werkte hij bij mediabureaus MEC (inmiddels Wavemaker) en Carat/Dentsu en creatief bureau IN10. In 2017 richtte hij zijn eigen bureau Nofilter op. Tax: 'Als je merk puur en echt is, wordt het een stuk eenvoudiger om aandacht te verdienen. Die ongefilterde merkvisie is wat mij aantrok in Het PR Bureau.'

Rens Quirijnen werkte eerder voor reclamebureaus FHV BBDO, Etcetera (nu DDB Unlimited) en Grey.  Hij zegt: 'Mijn focus ligt op werk maken dat zichzelf verspreidt. Een creatief idee dat de wereld in gaat, los van de media-inkoop, dat is waar deze tijd om vraagt.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken