3FM: laat je horen

3FM: laat je horen
  • Bureaus
  • 19 mei 2020 @ 10:37
  • 23656 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RadioCampagnes

Radiostation 3FM lanceert een nieuwe merkcampagne genaamd 'Laat je horen'. In aanloop naar de campagne was eerder al een nieuwe vormgeving geïntroduceerd. De campagne is ontwikkeld door DDB Unlimited.

Michiel Otting, senior creative bij DDB Unlimited, laat weten: 'Een aantal maanden geleden is het proces begonnen met het herijken van het 3FM-merk; waar het voor staat en hoe dit wordt uitgedragen. Dit proces leidde tot het opnieuw neerzetten en fijnslijpen van de positionering.'

De Laat je horen-campagne kent twee kanten: het staat voor zowel de rol van 3FM richting de luisteraars, als andersom. Otting: 'De campagne zet het gezicht van 3FM neer. Van de muziek tot maatschappelijke topics en van merkfilm tot online.'

Bekijk de videocampagne hier.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken