Squla lanceert campagne 'voor ieder kind'
- Bureaus
- 25 aug 2020 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 aug 2020 @ 11:38
- Lucas Boon
Online onderwijsprogramma Squla is er voor alle kinderen in de leeftijdscategorie 4-12 jaar. Een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Boomerang, moet dit idee versterken en de merkvoorkeur laten stijgen.
'Wij geloven dat aanvullend onderwijs beschikbaar moet zijn voor ieder kind. Met speels en effectief lesmateriaal laten we kinderen groeien', zegt Caroline Henneman, head of marketing and growth bij Squla. 'We zijn al tien jaar de grootste verstrekker van aanvullend onderwijs; ruim 180.000 kinderen oefenen met Squla vanuit huis of in de klas tijdens schooltijd. Uit onderzoek blijkt dat veel ouders ons product kennen, maar niet altijd op de hoogte zijn van het feit dat het juist ook gebruikt kan worden als extra oefening in plaats van enkel bij een achterstand.'
In samenwerking met Boomerang ontwikkelde Squla een merkcampagne die aantrekkelijk moet zijn voor ieder kind. 'De doelgroep van Squla, kinderen op de basisschool, is breed. Door de campagne dynamisch en in te steken en dus modulair te maken, is deze op detailniveau aantrekkelijk voor alle kinderen. De look & feel, muziek, de vakken en vraagtypes: alles is naar behoefte aan te passen', aldus Eldin Fetahovic, eigenaar van Boomerang. 'Niet alleen de social assets zijn modulair opgebouwd, ook de tv-commercial is aan te passen op detailniveau. We willen steeds nieuwe dingen kunnen vertellen aan de verschillende leeftijdsgroepen, zonder iedere keer opnieuw de studio in te moeten.'
De campagne wordt uitgerold op televisie, radio, out of home en social media. Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation