Melle Bos naar Born05 Group

Melle Bos naar Born05 Group
  • Bureaus
  • 24 sep 2020 @ 15:35
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Melle Bos (43) is toegetreden als head of brand & business consultancy bij Born05 Group. Hij werkte eerder voor onder meer de bureaus BlastRadius en Sid Lee en meest recent bij The Student Hotel in Amsterdam.

Bij Born05 Group wordt Bos verantwoordelijk voor het opzetten van de nieuwe 'brand & business consultancy'-tak van het bedrijf.

Rogier IJzermans, CEO van Born05 Group, zegt: 'We zijn aan het bouwen van een nieuwe groep van toonaangevende bureaus in Nederland, die organisaties in de breedte kunnen bedienen met digitale merkvraagstukken. De digitalisering heeft de afgelopen jaren voor positieve versnelling bij veel organisaties gezorgd. Het onderscheidende vermogen komt weer te liggen bij het merk en de beleving. Met de komst van Melle zetten we als groep een grote stap in het neerzetten van een consultancy-tak die merken gaat begeleiden bij deze transformatie.'

Bos zelf zegt: 'De noodzaak voor organisaties om te versneller is groter dan ooit. Zo heeft de afgelopen coronaperiode ervoor gezorgd dat kantelpunten werden bereikt in de adaptie van nieuwe technologie, het ontstaan van nieuwe businessmodellen en het gedrag van consumenten. Tegelijkertijd zijn veiligheid, ethiek en privacy niet eerder zo relevant geweest. De vraag is nu wie zich daadwerkelijk herpakt en de regie neemt. De ambitie van Born05 Group sluit feilloos aan bij mijn visie op hoe merken de toekomst tegemoet moeten treden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken