Enpuls lanceert 'Slimme wijken'-campagne

Enpuls lanceert 'Slimme wijken'-campagne
  • Bureaus
  • 15 okt 2020 @ 09:58
  • 17708 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommunicatieCampagnes

Enpuls (onderdeel van Enexis) lanceert een nieuwe campagne genaamd Slimme Wijken. Doel is om Nederlanders die in een wijk met vergelijkbare huizentypen wonen aan te sporen deel te nemen aan collectieve energiebesparingsmaatregelen.

Enpuls is de 'innovatie-hub' van netwerkbeheerder Enexis. In de campagne, ontwikkeld door Ceci n'est pas un bureau, spelen pratende voordeurknoppen de hoofdrol. Enpuls heeft in dit kader 'thematische campagnematerialen' ter beschikking gesteld aan gemeenten via een online portal. Ook kunnen gemeenten via een datatool vaststellen welke wijken het meest kansrijk zijn als het gaat om invoering van energiebesparingsmaatregelen.


Campagnemateriaal.

Cor Brockhoven, manager wijkaanpak bij Enpuls, zegt: 'Deze aanpak gaat het gemeenten een stuk gemakkelijker maken om inwoners concreet op weg te helpen. Een praktische begeleiding vanuit de gemeente met oog voor de sociale context van de warmtetransitie, is waar veel inwoners op wachten.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken