Bellen voor ballen met de Bitterbel van Kaliber en Vocking Vleeswaren
- Bureaus
- 29 apr 2021 @ 10:38
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Marketing
- 29 apr 2021 @ 10:38
- Nanny Kuilboer
De terrassen zijn weer open, maar door de deadline van 18:00 uur lijkt het nuttigen van de door ons zo geliefde bitterballen buiten de boot te vallen. Daar hebben Vocking Vleeswaren en het Utrechtse digital agency Kaliber Interactive een oplossing voor gevonden: de Vocking Bitterbel voor bitterballen.
Kaliber Interactive en de Utrechtse worstenmaker Vocking ontwikkelden razendsnel de Bitterbel: een bel op elke terrastafel, zodat je slechts met één druk op de knop een portie Vocking Bitterballen kunt bestellen. Zodra je de knop indrukt, licht er een bitterbal op en weet het personeel dat ze direct een portie in het vet kan doen. ‘Er is immers geen tijd te verliezen!’, vindt eigenaar Paul Vocking, ‘bier en bitterballen horen samenen dankzij de Bitterbel hoef je niet half te genieten, maar is de heropening van de terrassen hoe het hoort te zijn: één groot feest!’
‘Rutte schoffeerde onze bitterbal’
Het idee voor de Bitterbel borrelde snel op toen Mark Rutte de versoepeling aankondigde en daarbij de bitterbal schoffeerde. Sytse Kooistra, strategy director van Kaliber: ‘De Vocking-bitterbal is net op de markt gekomen, dus de link was snel gelegd. Paul Vocking was direct enthousiast. Het team is toen snel gaan klussen en solderen om een prototype te maken.’
De Vocking Bitterbel was eenmalig te vinden op de terrassen van Werkspoorcafé De Leckere om de heropening op 28 april te vieren.
Over Vocking
Vanaf 1891 is slagerij Vocking actief in de Utrechtse binnenstad. De specialiteit van slagerij Vocking was de typische Utrechtse (bak-) leverworst ofwel de Vocking-leverworst. Dit authentieke recept is nooit veranderd en inmiddels dus 130 jaar oud! Inmiddels staat met Paul Vocking de 4e generatie aan het roer en is Vocking wereldberoemd in Utrecht en ver daarbuiten. Innovatie is de kracht van het bedrijf. Zo is het assortiment uitgebreid met hamburgers, braadworsten en vanaf 2020 zelfs de Vocking bitterbal & kroket. Wat altijd is gebleven, is de bijzondere, authentieke smaak. Echt Vocking delicious dus!
Bron: vocking.com
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing