The Post en Fizz slaan handen ineen
- Content
- 7 mei 2020 @ 14:49
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentStrategie
- 7 mei 2020 @ 14:49
- Lucas Boon
Contentmarketingbureau The Post uit Zwolle en online marketingbureau Fizz uit Meppel bundelen hun krachten in een strategische samenwerking. 6Degrees Media Group, het moederbedrijf van Fizz, heeft de aandelen van The Post volledig overgenomen.
Foto v.l.n.r.: Carlijn Postma, Michiel ten Brink en Yossip de Jong.
Fizz en The Post behouden ieder hun eigen naam en signatuur. 6Degrees spreekt van een grote stap. 'Het brengt de omvang van 60 medewerkers met een omzet van 6,5 miljoen euro.'
Michiel ten Brink, directeur van Fizz, zegt: 'The Post en Fizz gaan verregaand samenwerken door de kernmiddelen, kennis en capaciteiten te delen. Deze samenwerking verbetert onze concurrentiepositie en maakt ons interessanter voor meerdere grote opdrachtgevers.’
Yossip de Jong, mede-eigenaar van The Post, vult aan: 'Beide bureaus hebben de ambitie om zowel nationaal als internationaal verder te groeien. Met deze samenwerking bundelen we onze krachten om die doelen te behalen en onze opdrachtgevers op een breder vlak te bedienen.'
Carlijn Postma, ook eigenaar van The Post, voegt toe: 'Door deze samenwerking kunnen we nu gespecialiseerde klantteams samenstellen. Dat geeft onze relatie met opdrachtgevers meer diepgang en zorgt uiteindelijk voor betere resultaten.'
Postma zal zich blijven toeleggen op het doorontwikkelen van het vakgebied en haar kennis delen via (inter)nationale podia. Yossip de Jong gaat zich volledig inzetten als strateeg en sparringpartner voor de key-accounts. Michiel ten Brink zet zich in voor de verdere ontwikkeling van de bedrijven door te investeren in personeel, organisatie en marktbenadering.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- 'Verborgen Parels' zet met marketing paddenstoelen op de kaart
Laatste Nieuws
- GPCM feestavond nadert 6 november:... 30-10-2025
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

