Live!-event verplaatst naar dinsdagmiddag 2 juli

Live!-event verplaatst naar dinsdagmiddag 2 juli
  • Food-en-retail
  • 12 jun 2019 @ 11:15
  • 10521 x gelezen
  • Link
  • Hugo Schrameyer
    Hugo Schrameyer

    journalist en redactie-adviseur
    MarketingTribune
  • Inspiratie

Ons eerstvolgende Shopper Marketing Update Live!-event stond oorspronkelijk voor morgen op het programma, maar omwille van organisatorische redenen is dat nu verplaatst naar dinsdagmiddag 2 juli.

(Op de foto: het meest recente Shopper Marketing Update Live!-event dat 19 maart in Amersfoort werd gehouden, trok tientallen belangstellenden. De zaal zat de zaal tot de laatste plek vol.)

De locatie is hetzelfde gebleven, namelijk Joinn in Houten. Wel veranderd is het aantal beschikbare plekken. Die is beperkt. Dus: wie het eerst komt, het eerst maalt.

Alle sprekers die stonden gepland voor aanstaande donderdag zullen nu hun inleiding verzorgen op dinsdag 2 juli. Iedereen die is geïnteresseerd in een middag vol shoppermarketing-inspiratie, praktische kennis en discussie is van harte uitgenodigd om de happening te bezoeken.

Het programma van dinsdagmiddag 2 juli ziet er als volgt uit:

13.30 uur: Ontvangst

14.00 – 14.30 uur: Branco Scherer - Ex Machina Group

Video-kijken is nu vooral een lineaire bezigheid. In de toekomst wordt dat meer interactief, waarbij het zelfs mogelijk is om dat leuke colbertje van de nieuwslezer direct te bestellen.

Een interview met Branco Scherer is te lezen via deze link.

14.30 – 15.00 uur: Robbert van Loon – Bureau Basket; Dolf Hoogwerf  - AdReal

Shopperactivatiebureau Bureau Basket en AdReal, aanbieder van precision targeting, willen samen meer gaan doen met mobile marketing. Hiermee zijn mensen real time en achteraf te benaderen met mobiele promoties.

Een interview met Robbert van Loon is te lezen via deze link.

15.00 – 15.30 uur: Pauze

15.30 – 16.00 uur: Rogier Croes – Touchscreen Marketing

Promoties zijn emotieloos. Overal om je heen schreeuwen kortingen je tegemoet. Touchscreen Marketing doet dat anders en zet gamification in om de koopknop te prikkelen. ‘Wat wij doen, geeft de shopper een fijn gevoel.’

Een interview met Rogier Croes is te lezen via deze link.

16.00 – 16.30 uur: Martin de Munnik - Neurensics

Neurensics heeft recent een grote studie afgerond naar merkassociaties in het brein. Dat leverde meer informatie op over wat associaties doen voor een merk, terwijl daar nu een doortik aan toe is gevoegd naar de associaties per winkellocatie.

Een interview met Martin de Munnik is te lezen via deze link.

16.30 uur: Netwerkborrel

Shopper Marketing Update Live!

Datum: dinsdag 2 juli.

Locatie: Joinn! in Houten, gemakkelijk bereikbaar met auto en OV

Lezers van MarketingTribune/Shopper Marketing Update kunnen zich aanmelden via deze link.

Hugo Schrameyer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken