Maarten van Oeveren van Viacom naar Discovery Networks
- Media
- 4 jan 2016 @ 11:36
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentMediaAffiliateTelevisiePersonalia
- 4 jan 2016 @ 11:36
- Redactie Media
Maarten van Oeveren is op 4 januari gestart als senior affiliate sales manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie-, sales- en affiliate marketing-activiteiten in deze regio.
van Oeveren gaat onder meer onderhandelen over nieuwe distributiecontracten en relaties onderhouden met Discovery’s distributiepartners. Daarnaast behoort ook het initieren en uitvoeren van nieuwe business-initiatieven op distributievlak tot zijn takenpakket. Van Oeveren stuurt een affiliate-coordinator aan en rapporteert aan Mertijn de Nooijer.
Mertijn de Nooijer, VP Affiliate Sales Noord- Europa: 'Met Van Oeveren halen we iemand in huis met zeer veel ervaring. Hij heeft een bewezen track-record op het gebied van distributieonderhandelingen en business development en beschikt tevens over een uitgebreid netwerk in de Nederlandse en Vlaamse markt. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.'
Van Oeveren heeft de afgelopen jaren bij Viacom International Media Networks (VIMN) gewerkt als key account director Benelux, Content Distribution & Sales. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de distributie van de content van alle merken uit het portfolio van VIMN voor zowel lineair als non-lineair. Eerder was hij werkzaam als accountmanager en business developer bij Spotzer.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing