Maarten van Oeveren van Viacom naar Discovery Networks
- Media
- 4 jan 2016 @ 11:36
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentMediaAffiliateTelevisiePersonalia
- 4 jan 2016 @ 11:36
- Redactie Media
Maarten van Oeveren is op 4 januari gestart als senior affiliate sales manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie-, sales- en affiliate marketing-activiteiten in deze regio.
van Oeveren gaat onder meer onderhandelen over nieuwe distributiecontracten en relaties onderhouden met Discovery’s distributiepartners. Daarnaast behoort ook het initieren en uitvoeren van nieuwe business-initiatieven op distributievlak tot zijn takenpakket. Van Oeveren stuurt een affiliate-coordinator aan en rapporteert aan Mertijn de Nooijer.
Mertijn de Nooijer, VP Affiliate Sales Noord- Europa: 'Met Van Oeveren halen we iemand in huis met zeer veel ervaring. Hij heeft een bewezen track-record op het gebied van distributieonderhandelingen en business development en beschikt tevens over een uitgebreid netwerk in de Nederlandse en Vlaamse markt. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.'
Van Oeveren heeft de afgelopen jaren bij Viacom International Media Networks (VIMN) gewerkt als key account director Benelux, Content Distribution & Sales. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de distributie van de content van alle merken uit het portfolio van VIMN voor zowel lineair als non-lineair. Eerder was hij werkzaam als accountmanager en business developer bij Spotzer.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

