Donderdagmiddag 14 juni a.s.: Hollandse Nieuwe-talent event en haringparty by IAA en MT!
- Algemeen
- 11 jun 2018 @ 12:03
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- InnovatieEvenementMarketing
- 11 jun 2018 @ 12:03
- Redactie MarketingTribune
Op donderdag 14 juni aanstaande organiseren IAA, Persgroep en MarketingTribune samen een gratis sessie over (schaars) talent in marketing en communicatie en hoe je dat anno 2018 toch aan je kunt binden. Met aansluitend een haringparty. Vakgenoten welkom!
Hollandse Nieuwe is op twee manieren uit te leggen: als de naam voor de nieuwe vangst haring die half juni onze kustwateren bereikt en als overheerlijk geldt, maar ook als de aanduiding van een nieuwe generatie aanstormend talent. Op aanstaande donderdagmiddag 14 juni 2018 komen beide betekenissen aan de orde en u bent daarvoor uitgenodigd: eerst een sessie over (schaars) talent in het vak en hoe je dat anno 2018 toch aan je kunt binden. Aansluitend een gezellige netwerkborrel met de echte superverse maatjes van Schmidt Zeevis Rotterdam. Hollandse Nieuwe op z’n best!
Deze nieuwe editie is een initiatief van IAA Nederland, Persgroep en MarketingTribune. Tijdens het plenaire gedeelte stellen wij nieuw bekroond talent aan u voor en wordt de Gouden Zaag-winnaar 2018 voor creatief talent onthuld. Daarnaast spreken marketingexperts over HR in tijden van arbeidskrapte en hoe je als werkgever toch een aantrekkelijk ‘employer brand’ blijft. Willem-Albert Bol (IAA, Persgroep) en Kyra Roest (IAA) heten u welkom. Moderator is Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune). Lotte Hillen (YIM Talent 2018 Amma), Stefan Bothof (Vodafone en bestuurslid RA*W), Guido Smit (NIMA Young Professionals) en Myrthe van Dijk en Tim van Aerschot (bestuur JongeHonden, creative Code d'Azur resp. Ogilvy) doen puntige talks over aantrekken en behoud van talent. De JongeHonden verzorgen een talent pitch en stelden de nieuwe shortlist voor de Zaag samen, waaruit eindjuryleden topcreatief Lode Schaeffer (Indie) en sr redacteur Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune, IAA) op 14 juni de winnaar bekend maken. Aansluitend kunt u de ultraverse vangst proeven en bijpraten onder het genot van koud bier en witte wijn van mediacafé Pjotr.
De bijeenkomst is kosteloos voor onze gasten en is derhalve toegankelijk voor IAA-leden, marketeers en bureaumensen en vindt plaats op 14 juni vanaf 15:30 bij de Persgroep, Jacob Bontiusplaats 9 te Amsterdam. Aanmelden wel verplicht onder vermelding van naam, functie en emailadres via bestuur@iaa.nl of 06-209 65588. Graag tot donderdag!
(PvWK)
fotocredit: Anastasia Dulgier / Unsplash
- 2018
- Willem-Albert Bol
- employer brand
- Amma
- RA*W
- Stefan Bothof
- YIM
- maatjes
- IAA
- talent
- Talent
- vers
- event
- van Dijk
- Persgroep
- Lotte Hillen
- Kyra Roest
- haring
- Hollandse Nieuwe
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Goud voor Hertog Jan en Gut Amsterdam in Cannes
- TBWA\Neboko wint Zilveren Leeuw met ‘Maccie’
- Heineken wint recordaantal Lions in Cannes
- ‘Marketeers moeten minder student en meer beoefenaars van...
- [longread] Kotler revisited: nog steeds relevant
- Creativiteit zonder excuses: bouwen aan merken met lef
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation