De zomer van Hidde van der Louw (Bever): 'We zijn onze mediastrategie aan het herzien'

De zomer van Hidde van der Louw (Bever): 'We zijn onze mediastrategie aan het herzien'
  • Algemeen
  • 3 aug 2018 @ 10:35
  • 12359 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • PersonaliaInterview

Nieuw op MarketingTribune: De zomer van. Hoe beleeft Hidde van der Louw, marketing & omnichannel directeur bij Bever, deze zomer? Hoe bereikt hij -nu de mussen van het dak vallen- toch de consument? En gaat hij nog op vakantie?

Hoe beleef je de zomer? Ga je zelf nog op vakantie?

De zomer van 2018 is fantastisch, alleen maar mooi weer. Jammer dat er weinig wind is, waardoor mijn hobby kitesurfen er niet zo van komt. Maar de komende twee weken ga ik met mijn gezin zeilen in Griekenland, heerlijk!

Hoe bereiken jullie de consument nu de mussen van het dak vallen? Is dat voor Bever als outdoormerk nadelig of juist niet?

Hoewel we stappen hebben gezet in ons bay & beach assortiment, helpt regen en wind ons vaak ook wel. De opening van winkels, het verder verdiepen van onze adviesfunctie ten aanzien van kamperen en getargete acties omtrent interessegebieden hebben de afgelopen weken zeker geholpen om deze zomer lekker door te groeien.

Het is overal rustig op kantoor, ongetwijfeld ook bij Bever. Hoe zorg je ervoor dat je toch productief blijft?

Bij ons is het niet eens zo heel rustig. Er werken hier veel jonge mensen zonder kinderen en die gaan met name buiten de schoolvakanties weg. Bij Bever geloven we in samenwerken en intrinsieke motivatie. Deze week stimuleren we dat door een basecamp challenge: iedere afdeling organiseert een activiteit die staat voor buitengewone interne service. Los van de koude drankjes en barbecue heeft dat al een silent disco, waterslide en zomer fotobooth opgeleverd. Benieuwd wat de komende weken gaan brengen.

Wat is in deze zomermaanden je favoriete merk en waarom?

Toms, de fijnste zomerschoenen die er zijn. Helaas nog niet in ons assortiment, maar dat is een kwestie van tijd...

Het mediaseizoen gaat straks weer van start. Hoe bereid je je daar op voor?

Door goed te plannen. We zijn onze mediastrategie best intensief aan het herzien. Online en video nemen een steeds belangrijkere plaats in - hoewel dat zal voor niemand een verrassing zijn. Maar ook op printgebied gaan we een aantal mooie stappen maken, daar willen we ook meer op inzetten.

 

Lees ook: De zomer van Luuk Hoskam (Chocomel): 'Voor ons is Sinterklaas alweer in het land'

 

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Meest gelezen

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken