Dietwee doet 'first class' rebranding van XS4all
- Bureaus
- 10 jun 2015 @ 11:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingMerkenE-marketingOnline
- 10 jun 2015 @ 11:00
- Redactie Media
De rebranding van XS4all is afgerond. De internet-provider heeft een nieuwe positionering: ‘First Class Internet’. Reclamebureau N=5 ontwikkelde een nieuwe campagne. Tijdens de ontwikkeling van positionering en campagne werkte merk-, ontwerp- en communicatiebureau Dietwee in nauwe samenwerking met XS4all en N=5 aan een nieuwe merkidentiteit.
Telecom is een vechtmarkt: de ene aanbieder schreeuwt nog harder dan de ander. XS4all wil dat anders doen en mikt op betrouwbaarheid, aandacht en kwaliteit. Senior designer Stijn van de Ven: ‘De nieuwe positionering "First Class Internet" vroeg om een scherpere merkstijl die deze belofte op alle niveaus kracht bijzet. Elke dag. Zonder schreeuwen.'
De nieuwe merkstijl moet laten zien dat XS4all 'de enige premium-aanbieder is'. Op elk niveau in de communicatie en in elk detail, wil XS4all laten voelen dat het streeft naar perfectie. Elke uiting – of het nou op het web is of een dm – is vormgegeven met een kwaliteit die je normaal gesproken niet ziet bij een internet-provider, aldus Dietwee.
XS4all bewijst dat je met slimme oplossingen, een uitstekende service en een hoogwaardige merkstijl heel veel kwaliteit kan toevoegen aan de internetervaring. Zo maakt XS4all op elk niveau van ‘gewoon internet’ First Class Internet.
De nieuwe campagne en merkstijl zijn mede mogelijk gemaakt door de inzet van N=5, Fabrique, BNS en Smurfit Kappa en wijZE.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing