Dietwee doet 'first class' rebranding van XS4all
- Bureaus
- 10 jun 2015 @ 11:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingMerkenE-marketingOnline
- 10 jun 2015 @ 11:00
- Redactie Media
De rebranding van XS4all is afgerond. De internet-provider heeft een nieuwe positionering: ‘First Class Internet’. Reclamebureau N=5 ontwikkelde een nieuwe campagne. Tijdens de ontwikkeling van positionering en campagne werkte merk-, ontwerp- en communicatiebureau Dietwee in nauwe samenwerking met XS4all en N=5 aan een nieuwe merkidentiteit.
Telecom is een vechtmarkt: de ene aanbieder schreeuwt nog harder dan de ander. XS4all wil dat anders doen en mikt op betrouwbaarheid, aandacht en kwaliteit. Senior designer Stijn van de Ven: ‘De nieuwe positionering "First Class Internet" vroeg om een scherpere merkstijl die deze belofte op alle niveaus kracht bijzet. Elke dag. Zonder schreeuwen.'
De nieuwe merkstijl moet laten zien dat XS4all 'de enige premium-aanbieder is'. Op elk niveau in de communicatie en in elk detail, wil XS4all laten voelen dat het streeft naar perfectie. Elke uiting – of het nou op het web is of een dm – is vormgegeven met een kwaliteit die je normaal gesproken niet ziet bij een internet-provider, aldus Dietwee.
XS4all bewijst dat je met slimme oplossingen, een uitstekende service en een hoogwaardige merkstijl heel veel kwaliteit kan toevoegen aan de internetervaring. Zo maakt XS4all op elk niveau van ‘gewoon internet’ First Class Internet.
De nieuwe campagne en merkstijl zijn mede mogelijk gemaakt door de inzet van N=5, Fabrique, BNS en Smurfit Kappa en wijZE.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers