Jeugdige 'CEO' promoot SuperRebel Kidsgear

  • Bureaus
  • 7 feb 2017 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoVirale marketingCampagnes

Reclamebureau SuperRebel pakt door met de eigen Kidsgear. De eigen 'Be Brave'-campagne is afgetrapt met een speciale online 'CEO-commercial', waarin een jong Italiaans knulletje de strategie van het fashionmerk uiteenzet in kekke oneliners.

De online video markeert de start van de eerste internationale campagne van het jongerenmerk SuperRebel Kidsgear. We zien de 7-jarige CEO arriveren in zijn helikopter en overstappen in een limo om door te rijden naar zijn boardmeeting. De film is geschoten in Amsterdam.

Creative director Lodewijk Varossieau: 'SuperRebel Kidsgear gebruikt een digitale creatieve strategie om de film optimaal te verspreiden en buzz rond het brand te creëren. De film is te zien op Instagram, YouTube en Facebook. Naast brand-awareness moet hij ook leiden tot het vinden van internationale agenten.' 

Credits

Agency: SuperRebel.com
Brand Manager: Linda van de Wiel 
Creative Director: Lodewijk Varossieau
Art Director: Marjolein van den Ham 
Production Company: Frequin 
Producer: barbara Frequin, Carlijn Hofman 
Director: Eric Verbree







Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken