Britt Dekker boegbeeld Munt Hypotheken
- Bureaus
- 11 mei 2018 @ 10:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoEndorsementActivatieCampagnes
- 11 mei 2018 @ 10:09
- Redactie Bureaus
Munt Hypotheken heeft Britt Dekker gestrikt over zijn producten aan leken uit te leggen. De campagne wordt geheel online uitgerold. De luchtige BN'er beantwoordt in video's basale vragen over hypotheken.
Op de actiesite Hypotheekleek.nu kun je niet alleen ‘de housewarming van je leven’ winnen, maar vind je ook antwoorden op vragen die iedereen over hypotheken heeft. Munt versterkt hiermee zijn imago van geldverstrekker die hypotheken voor iedereen begrijpelijk wil maken.
Op de actiesite stelt Dekker op de haar kenmerkende wijze in verschillende video’s vragen over hypotheken, die iedere ‘hypotheekleek’ heeft. De vragen worden beantwoord door een hypotheekadviseur.
Hypotheek voor de leek
Munt Hypotheken maakt vanaf de introductie op de Nederlandse markt hypotheken zo eenvoudig mogelijk. Niet alleen door het versimpelen van productvoorwaarden, maar ook door het aanvraagproces voor hypotheekadviseurs efficiënter en simpeler te maken. 'Voor veel Nederlanders zijn hypotheken nog een beetje ingewikkeld', zegt Menno Luiten van Munt Hypotheken. 'Veel consumenten lezen bijvoorbeeld hun hypotheekvoorwaarden niet en snappen niet helemaal wat ze nu afgesloten hebben.'
Munt Hypotheken is trendsetter geweest met diverse productinnovaties. Destijds was het bedrijf een van de eerste geldverstrekkers die zijn klanten boetevrij liet aflossen met eigen geld. Ook past Munt vanaf de start, nu bijna vier jaar geleden, de risico-opslagen automatisch aan als klanten voldoende aflossen. Luiten: 'We hebben hierbij veel navolging gekregen van concurrenten. Hier zijn we erg blij mee, want dit heeft de markt alleen maar transparanter en dus begrijpelijker gemaakt voor consumenten.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation