Indie herpositioneert Holland Casino
- Bureaus
- 18 jun 2018 @ 11:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsMerkenBrandingCampagnes
- 18 jun 2018 @ 11:01
- Jeroen Mirck
Holland Casino is in zee gegaan met Indie Amsterdam om te werken aan de herpositionering van het merk. Opdracht was een stevig offensief om de huidige positie van Holland Casino als marktleider te versterken.
Om dat doel te realiseren heeft Indie Amsterdam een 360-graden-campagne ontwikkeld die deze maandag live gaat. De herpositionering en nieuwe campagne zijn onderdeel van de strategische vernieuwingsagenda van Holland Casino.
Joost Rombout, manager Merkstrategie & Campagnes van Holland Casino: 'We hebben gekozen voor Indie, omdat ze passie tonen voor hun vak en voor ons merk en bedrijf. Voor de herpositionering gaan we terug naar de oerkracht van het merk Holland Casino: het spannende van het spel. Juist dat maakt het casino opwindend. Daarbij gebruiken we ook de principes van onze roots: de betrouwbaarheid, kwaliteit en gastvrijheid die wij als het enige echte casino van Nederland in meer dan 40 jaar hebben opgebouwd.'
Lode Schaeffer, oprichter van Indie Amsterdam: 'De kansspelmarkt is in ontwikkeling. We zijn erg blij met de kans om de marktleider Holland Casino te herpositioneren en klaar te stomen voor de toekomst. We richten ons daarbij in de merkcampagne op de cruciale rol van de kleinste details die uiteindelijk bepalen of je wint of verliest: het kleine witte balletje van het roulettespel of het randje van de dobbelsteen. We zoomen in op deze details en maken ze hiermee ultiem spannend.'
De nieuwe merkpositionering wordt groots gelanceerd met een campagne bestaande uit twee tv-commercials, bioscoopreclame, radio, print, outdoor, trams, spectacular en digital.
Credits
Klant: Holland Casino
Bureau: Indie Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant: Daniël van Dijkman, Joost Rombout, Jeroen Otten
Productiemaatschappij - Camp David
Line productie - New AMS Film Company
Regisseur - Oskar Wrangö
Agency producer - Suzanne van den Bouwhuijsen
Producer - Robert Feniger
Line Producer - Yvonne Knook
D.O.P. - Hannes Isaksson
Offline - Fredrik Åkerström en Govert Janse
Online - Frost VFX
Grading - Oskar Larsson | Tint Post
Geluid - Randall Macdonald | Wave sound
Muziek/Componist - Håkan Eriksson
Fotograaf - Bart Oomes | Witman Kleipool
Agency producer - Claudia Schmidt
Producer - Sandra Witman
Stylist - Saskia van der Klei
Studio - WK | NO6 Studio’s
Postproductie - Jan-Willem Dijkstra | Left Handed Retouch
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation