Quince verwelkomt drie nieuwe medewerkers
- Bureaus
- 12 sep 2018 @ 10:15
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Personalia
- 12 sep 2018 @ 10:15
- Redactie MarketingTribune
Janneke Rijpkema (foto) verruilt Tata Steel voor one-stop activatiebureau Quince, waar zij per direct start als projectmanager Samsung Benelux. Bovendien is Csaba Táczi gestart als Motion Designer en Sebatiaan Lumanauw als Content Manager.
De nieuwkomers bij het Amsterdamse bureau zijn nodig vanwege een groeiend aantal projecten. Projectmanager Samsung Benelux Rijpkema werkte ruim vier jaar voor Tata Steel als Marcomms Project Manager. In deze positie was zij verantwoordelijk voor de productie van marketing- en communicatietools. In het verleden was zij ook werkzaam bij OgilvyOne en Wunderman, waar zij on- en offline projecten coördineerde voor verschillende A-Merken.
Meer vraag naar 3D
Csaba Táczi is in het verleden in dienst geweest bij de Hongaarse vestiging van Quince, waar hij zowel 2D- als 3D-assets creëerde voor merken als HTC, Philips en K&H. Nu is hij terug bij Quince, maar ditmaal bij de Nederlandse vestiging te Amsterdam. Zijn aanstelling als Motion Designer is het gevolg van een groeiende klantvraag naar bewegende 3D-projecten en hoogstaande visuals.
Nieuwe Content Manager
Vanaf heden is Sebastiaan Lumanauw verantwoordelijk voor contentmanagement binnen Quince. Lumanauw is medeoprichter van Legacy Root LLP, een startup waarmee hij verschillende vakprijzen heeft gewonnen. Daarnaast coacht Lumanauw ondernemers en koppelt hij ze aan investeerders vanuit zijn Associate-positie bij INVESTOR Ready. Bij Quince zal hij zijn vaardigheden op het gebied van communicatie en pitching inzetten voor o.a. de corporate website en socialmediakanalen.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing