Quince verwelkomt drie nieuwe medewerkers

Quince verwelkomt drie nieuwe medewerkers
  • Bureaus
  • 12 sep 2018 @ 10:15
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Janneke Rijpkema (foto) verruilt Tata Steel voor one-stop activatiebureau Quince, waar zij per direct start als projectmanager Samsung Benelux. Bovendien is Csaba Táczi gestart als Motion Designer en Sebatiaan Lumanauw als Content Manager.

De nieuwkomers bij het Amsterdamse bureau zijn nodig vanwege een groeiend aantal projecten. Projectmanager Samsung Benelux Rijpkema werkte ruim vier jaar voor Tata Steel als Marcomms Project Manager. In deze positie was zij verantwoordelijk voor de productie van marketing- en communicatietools. In het verleden was zij ook werkzaam bij OgilvyOne en Wunderman, waar zij on- en offline projecten coördineerde voor verschillende A-Merken.

Meer vraag naar 3D

Csaba Táczi is in het verleden in dienst geweest bij de Hongaarse vestiging van Quince, waar hij zowel 2D- als 3D-assets creëerde voor merken als HTC, Philips en K&H. Nu is hij terug bij Quince, maar ditmaal bij de Nederlandse vestiging te Amsterdam. Zijn aanstelling als Motion Designer is het gevolg van een groeiende klantvraag naar bewegende 3D-projecten en hoogstaande visuals.

Nieuwe Content Manager

Vanaf heden is Sebastiaan Lumanauw verantwoordelijk voor contentmanagement binnen Quince. Lumanauw is medeoprichter van Legacy Root LLP, een startup waarmee hij verschillende vakprijzen heeft gewonnen. Daarnaast coacht Lumanauw ondernemers en koppelt hij ze aan investeerders vanuit zijn Associate-positie bij INVESTOR Ready. Bij Quince zal hij zijn vaardigheden op het gebied van communicatie en pitching inzetten voor o.a. de corporate website en socialmediakanalen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken