Marketingbureaus vormen samen B2B Powerhouse
- Bureaus
- 3 okt 2018 @ 09:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingStrategieZakelijk
- 3 okt 2018 @ 09:37
- Redactie Bureaus
Het wordt steeds lastiger om met slechts één bureau alle expertise in huis te halen voor succesvol campagnes en marketingprogramma’s. Daarom werken B2B-bureaus Leadscope, NLmatch, Lemm & Ten Haaf, Olbico en SpotOnVision voortaan nauw samen.
Initiatiefnemer Shimon Ben Ayoun van SpotOnVision: 'Met B2B Powerhouse laten we aan onze gezamenlijke klanten zien dat wij de klant nog beter kunnen bedienen door proactief samen te werken. Ten slotte komen we elkaar regelmatig tegen bij de klant.'
Met complementaire dienstverlening slaan de partijen de handen ineen en spelen zij in op de behoefte van de opdrachtgevers in B2B om het aansturen van meerdere bureaus en expertises te vergemakkelijken.
Customer Lifecycle afdekken
De marketingactiviteiten die B2B Powerhouse kan inzetten dekken de volledige customer lifecycle, zo melden de betrokken bureaus. Dat bestrijkt het strategische plan, het creatieve concept, het creëren van bereik, het activeren van de doelgroep, de leadgeneratie en het verbeteren van de conversie. Ook claimt het collectief bij te kunnen drage aan het verhogen van engagement en loyaliteit.
Leadscope, de online marketingspecialist voor B2B binnen de LevelUp Group, ondersteunt bedrijven met online marketing en conversie optimalisatie. NLmatch vult de diensten aan met telemarketing en Lemm & Ten Haaf met B2B-strategie en creatie. Aangezien correcte klantdata een cruciale rol speelt bij alle marketingactiviteiten, vult Olbico aan met kennis over masterdata in B2B. Tot slot vervult SponOnVision een rol op het gebied van marketing- en campagneadvies.
Samen zetten de vijf bureaus zich in voor het succes van de - vaak gezamenlijke - klant. Meer impact maken, zo luidt het credo. De B2B-specialisten kennen elkaar goed en werken al samen op diverse klantprojecten wat zorgt voor korte lijnen, snelle realisatie en optimale impact.
Lancering B2B Powerhouse
Tijdens een feestelijke lancering van het B2B Powerhouse op 2 oktober hebben de bureaus enkele van hun topklanten aan het woord gelaten. Zo spraken directeuren, sales- en marketingmanagers van Legal People, Havenbedrijf Rotterdam, Tele2 Zakelijk, MKB-Afval en ArboNed over hun marketing- en salesuitdagingen en oplossingen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing