Marketingbureaus vormen samen B2B Powerhouse

Marketingbureaus vormen samen B2B Powerhouse
  • Bureaus
  • 3 okt 2018 @ 09:37
  • 15087 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingStrategieZakelijk

Het wordt steeds lastiger om met slechts één bureau alle expertise in huis te halen voor succesvol campagnes en marketingprogramma’s. Daarom werken B2B-bureaus Leadscope, NLmatch, Lemm & Ten Haaf, Olbico en SpotOnVision voortaan nauw samen.

Initiatiefnemer Shimon Ben Ayoun van SpotOnVision: 'Met B2B Powerhouse laten we aan onze gezamenlijke klanten zien dat wij de klant nog beter kunnen bedienen door proactief samen te werken. Ten slotte komen we elkaar regelmatig tegen bij de klant.'

Met complementaire dienstverlening slaan de partijen de handen ineen en spelen zij in op de behoefte van de opdrachtgevers in B2B om het aansturen van meerdere bureaus en expertises te vergemakkelijken. 

Customer Lifecycle afdekken

De marketingactiviteiten die B2B Powerhouse kan inzetten dekken de volledige customer lifecycle, zo melden de betrokken bureaus. Dat bestrijkt het strategische plan, het creatieve concept, het creëren van bereik, het activeren van de doelgroep, de leadgeneratie en het verbeteren van de conversie. Ook claimt het collectief bij te kunnen drage aan het verhogen van engagement en loyaliteit.

Leadscope, de online marketingspecialist voor B2B binnen de LevelUp Group, ondersteunt bedrijven met online marketing en conversie optimalisatie. NLmatch vult de diensten aan met telemarketing en Lemm & Ten Haaf met B2B-strategie en creatie. Aangezien correcte klantdata een cruciale rol speelt bij alle marketingactiviteiten, vult Olbico aan met kennis over masterdata in B2B. Tot slot vervult SponOnVision een rol op het gebied van marketing- en campagneadvies. 

Samen zetten de vijf bureaus zich in voor het succes van de - vaak gezamenlijke - klant. Meer impact maken, zo luidt het credo. De B2B-specialisten kennen elkaar goed en werken al samen op diverse klantprojecten wat zorgt voor korte lijnen, snelle realisatie en optimale impact.

Lancering B2B Powerhouse

Tijdens een feestelijke lancering van het B2B Powerhouse op 2 oktober hebben de bureaus enkele van hun topklanten aan het woord gelaten. Zo spraken directeuren, sales- en marketingmanagers van Legal People, Havenbedrijf Rotterdam, Tele2 Zakelijk, MKB-Afval en ArboNed over hun marketing- en salesuitdagingen en oplossingen.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken