Spa gaat terug naar de bron

  • Bureaus
  • 17 mrt 2020 @ 12:08
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsCampagnes

Mineraalwatermerk Spa gaat met zijn nieuwe campagne terug naar de bron. In de begeleidende tv-commercial brengt het merk een ode aan 'de puurheid van het natuurlijke mineraalwater'.

Daarnaast worden social media en een 'mini-website' (nog niet online) ingezet. Op de winkelvloer vinden acties plaats waarmee consumenten een weekendje weg in de natuur kunnen winnen. Ook wordt een 'tiny house' opgezet in de Belgische Venen, het gebied waar het mineraalwater ontspringt. Een selecte groep van influencers en journalisten kan daar 'de pure natuur' zelf ervaren. De campagne is ontwikkeld door Darwin BBDO in België.

De tv-commercial is sinds gisteren live en wordt de rest van het jaar uitgezonden. Bekijk 'm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken