PostNL: wij buiten, jij binnen

PostNL: wij buiten, jij binnen
  • Bureaus
  • 28 apr 2020 @ 12:07
  • 26731 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In een nieuwe campagne brengt PostNL een ode aan zijn medewerkers. Verjaardagskaarten, tijdschriften, maar ook bestellingen van webwinkels: alles wordt nog steeds bezorgd en dat is een bedankje waard.

In de tv-commercial spelen de post- en pakketbezorgers van PostNL de hoofdrol. Tagline: wij gaan naar buiten, zodat jij binnen kunt blijven. 'Dankij PostNL blijft Nederland draaiende, kunnen mensen in contact blijven met hun naasten en bereiken bedrijven nog steeds hun klanten. In deze video roepen we daarom ook op om bezorgers de ruimte te geven zodat zij veilig hun werk kunnen uitvoeren', aldus het postbedrijf.

De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, wordt uitgerold op tv en social media en is een vervolg op de advertentie die eind maart in de landelijke dagbladen stond.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken