Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept

Fujitsu en Nikon kiezen voor Dept
  • Bureaus
  • 11 jan 2021 @ 14:54
  • 12995 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Fujitsu en Nikon willen samen met Dept hun digitale business versnellen in 2021 en daarna.

Fujitsu, het wereldwijde informatie- en communicatie technologiebedrijf, heeft Dept aangesteld als zogenoemde transformatiepartner na een pitch voor het centrale team van Fujitsu in Japan. De ervaring van Dept in het ontwikkelen van bedrijfssystemen en het opschalen van contentmanagement voor merken als Mizuno, Sony en Panasonic hielp het bureau zich naar eigen zeggen te onderscheiden.

Producent van optische en elektronische apparatuur, Nikon Europe, koos na een uitvoerig pitchproces voor Dept om te helpen bij de Europese digitale transformatie. Dept gaat aan de slag voor alle aspecten van het digitale landschap van Nikon Europe met als focus ‘een geïntegreerde strategie die data, creativiteit en technologie samenbrengt.’

Brian Robinson, managing director UK bij Dept: ‘Om deze nieuwe klanten te mogen verwelkomen is een hele positieve start van het jaar voor Dept. Door zich te focussen op het verenigen van creativiteit, technologie en data, gaan deze merken hun digitale business versnellen.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken