Sami McCabe gaat, Rachel Gilley CEO bij Clarity

- Bureaus
- 12 jan 2024 @ 07:50
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 jan 2024 @ 07:50
- Michiel van Zaane
Oprichter en CEO Sami McCabe verlaat digital marketing- en strategisch communicatiebureau Clarity na tien jaar. Rachel Gilley is aangesteld als nieuwe CEO.
‘Het is tijd om het CEO-stokje over te dragen aan Rachel Gilley. Rachel is cruciaal geweest voor de groei van Clarity sinds ze zich vijf jaar geleden bij ons aansloot’, zegt McCabe. ‘Ze heeft de activiteiten in Europa geleid, het grootste kantoor van het bureau in Londen gemanaged en heeft mij ondersteund in het wereldwijde leiderschapsteam. Ik laat Clarity achter als een sterk en levendig bureau, met een uitzonderlijke CEO en een uitstekend internationaal team, dat digital marketing- en communicatiediensten van wereldklasse levert aan een fantastisch klantportfolio.’
Als CEO wordt Gilley ondersteund door een leiderschapsteam bestaande uit Tom Telford (President Digital Marketing), Nick Lansman (President Public Affairs), Robyn Sefiani (President APAC & Reputation Counsel) en Will Julian-Vicary (Head of Technology).
Rachel Gilley over haar nieuwe rol als CEO: ‘Ik was vereerd toen Sami me vroeg om de rol van CEO op me te nemen en ik ben verheugd samen te werken met dit briljante, wereldwijde team. Ik ben in 2019 bij het bureau aan boord gekomen omdat ik geloofde in Sami's visie – het creëren van een internationaal bureau met een positionering in de whitespace tussen de grote wereldwijde traditionele bureaus en de boutiques. Dankzij Sami en de cultuur die hij heeft gecreëerd, hebben we toptalent kunnen aannemen en die visie kunnen verwezenlijken. Ons doel is en blijft om met een geïntegreerd dienstenpakket onze klanten te ondersteunen, die veelal opgericht zijn in de overtuiging dat technologie ons verder kan helpen richting een gezondere, welvarender, duurzamere en rechtvaardigere toekomst.’
Foto: Rachel Gilley.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

