Robidus zet in op Public Relations met Nxt agency

- Bureaus
- 12 feb 2024 @ 09:34
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 feb 2024 @ 09:34
- Michiel van Zaane
Inzetbaarheidsspecialist Robidus, onderdeel van A.S.R,, gaat samenwerken met met PR-bureau Nxt agency. Het doel van de samenwerking is om de kennis en expertise van Robidus op regelmatige basis te delen in de media en zo hun thought leadership positie te versterken.
De twee organisaties hebben een succesvolle pilotfase afgerond, wat heeft geleid tot een nieuwe samenwerking van een jaar. De inzetbaarheidsspecialist wil zich nu gaan richten op het delen van hun kennis via nieuwskanalen. ‘Robidus heeft veel kennis en expertise op gebied van duurzame inzetbaarheid van personeel. Deze kennis en expertise is bevatten veel inzichten en strategieën om via de media een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren,’ aldus Remi Kuchler, mede-oprichter Nxt agency.
‘Ons doel is het verlagen van de sociale zekerheidskosten van werkgevers door structureel en preventief de inzetbaarheidsproblemen op de werkvloer aan te pakken. Nxt agency kan ons erbij helpen om dit te laten landen in de media en hier op deze manier meer aandacht voor te generen. Wij kijken erg uit naar de samenwerking,’ aldus Robert Wondaal, CBO bij Robidus.
Foto is gemaakt door Nxt agency met behulp van AI.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

