Robidus zet in op Public Relations met Nxt agency

Robidus zet in op Public Relations met Nxt agency
  • Bureaus
  • 12 feb 2024 @ 09:34
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Inzetbaarheidsspecialist Robidus, onderdeel van A.S.R,, gaat samenwerken met met PR-bureau Nxt agency. Het doel van de samenwerking is om de kennis en expertise van Robidus op regelmatige basis te delen in de media en zo hun thought leadership positie te versterken.

De twee organisaties hebben een succesvolle pilotfase afgerond, wat heeft geleid tot een nieuwe samenwerking van een jaar. De inzetbaarheidsspecialist wil zich nu gaan richten op het delen van hun kennis via nieuwskanalen. ‘Robidus heeft veel kennis en expertise op gebied van duurzame inzetbaarheid van personeel. Deze kennis en expertise is bevatten veel inzichten en strategieën om via de media een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren,’ aldus Remi Kuchler, mede-oprichter Nxt agency.

‘Ons doel is het verlagen van de sociale zekerheidskosten van werkgevers door structureel en preventief de inzetbaarheidsproblemen op de werkvloer aan te pakken. Nxt agency kan ons erbij helpen om dit te laten landen in de media en hier op deze manier meer aandacht voor te generen. Wij kijken erg uit naar de samenwerking,’ aldus Robert Wondaal, CBO bij Robidus.

Foto is gemaakt door Nxt agency met behulp van AI.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken