Kult&Ace en Motivaction gaan samenwerken
- Content
- 24 okt 2017 @ 10:18
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieInteractie
- 24 okt 2017 @ 10:18
- Redactie Contentmarketing
Millennialbureau Kult&Ace en onderzoeksbureau Motivaction gaan samenwerken. Vorige maand lanceerde eerstgenoemde de Millennial Monitor, het landelijk onderzoek dat inzichtelijk wil maken wat de jongste generaties van Nederland drijft. Motivaction sluit hier bij aan.
Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur van Motivaction, laat weten: 'Al jaren doen we onderzoek naar wat generaties drijft en bezighoudt. Het is duidelijk dat millennials op een eigen manier naar de wereld kijken en op een net wat andere manier aangesproken moeten worden om ze te 'raken'. Met de Millennial Monitor leveren wij harde data waarmee je effectief marketing inzet en ik ben blij dat we hierin kunnen samenwerken met Kult&Ace.'
Lees ook: Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing