Kult&Ace en Motivaction gaan samenwerken

  • Content
  • 24 okt 2017 @ 10:18
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatieInteractie

Millennialbureau Kult&Ace en onderzoeksbureau Motivaction gaan samenwerken. Vorige maand lanceerde eerstgenoemde de Millennial Monitor, het landelijk onderzoek dat inzichtelijk wil maken wat de jongste generaties van Nederland drijft. Motivaction sluit hier bij aan.

Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur van Motivaction, laat weten: 'Al jaren doen we onderzoek naar wat generaties drijft en bezighoudt. Het is duidelijk dat millennials op een eigen manier naar de wereld kijken en op een net wat andere manier aangesproken moeten worden om ze te 'raken'. Met de Millennial Monitor leveren wij harde data waarmee je effectief marketing inzet en ik ben blij dat we hierin kunnen samenwerken met Kult&Ace.'

Lees ook: Kult&Ace Millennial Consultancy lanceert Millennial Monitor

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken