Belgische ouders krijgen voortaan Aldi-traktatie
- Food-en-retail
- 29 aug 2019 @ 11:00
- Link
-
Hugo Schrameyer
journalist en redactie-adviseur
MarketingTribune - Innovatie
- 29 aug 2019 @ 11:00
- Hugo Schrameyer
Gratis babydozen, wie is er niet groot mee geworden? In Nederland kennen we een brede verzameling, waarvan De Blije Doos waarschijnlijk het meest bekend is. Aldi lanceert nu in België een eigen Baby Bag met huismerkproducten.
Kersverse ouders willen niets aan het toeval overlaten. Zelfs verstokte private label-kopers schieten bij het krijgen van een nakomeling in een reflex om over te stappen naar A-merken, reageert Aldi-woordvoerder Dieter Snoeck tegenover Gazet van Antwerpen. Omdat de discounter de laatste jaren het assortiment babyproducten fors heeft uitgebreid, wil Aldi daar nu meer promotie voor maken. ‘We zijn er bij Aldi van overtuigd dat mama’s en papa’s na een test zullen merken dat ze hun kleintje bij ons tegen een lagere prijs evenveel kwaliteit kunnen aanbieden. Zo worden onze Bebino-luiers door Test-Aankoop als “Beste Koop” aangeprezen’, aldus Dieter Snoeck.
Roze draagtas
De gratis traktatie van Aldi heeft niet de vorm van een doos, maar van een roze draagtas, die gevuld is met tal van babyproducten, van koekjes, luiers tot vochtige doekjes en een flesje water. Allemaal van het eigen merk uiteraard. Om de Baby Bag aan te vragen, moeten klanten zich op de website van de retailer aanmelden en vervolgens kunnen ze de tas, bij vertoon van het geboortekaartje, bij een fysieke vestiging afhalen.
-
Hugo Schrameyer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: journalist en redactie-adviseur
- Website:http://www.hugoschrameyer.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Chicken Sensation terug dankzij fanactie
- 'Albert Heijn toont geen integer merkleiderschap met blauwe...
- Productie a-merk Haagsche Hopjes stopt
- [Horecava] Cijfers foodmarkt 2024-2025 en nieuwe FSIN...
- De Koffiejongens verdriedubbelt marktaandeel biologisch
- Holland & Barrett: aandacht voor breingezondheid
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Jumbo legt na crisisjaar solide... 17-01-2025
- [marketeer 213] Thijs Gussenhoven -... 17-01-2025
- 'Albert Heijn toont geen integer... 16-01-2025
- Station Takeover bij Shell voor... 16-01-2025
- Chadli Hachani van TopParken: 'Als... 15-01-2025
- Otrium behaalt B Corp certificering15-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day