Tony's Chocolonely brengt Tony's Sweet Solution repen terug

Tony's Chocolonely brengt Tony's Sweet Solution repen terug
  • Food-en-retail
  • 28 jun 2021 @ 15:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Tony’s maakte eerder dit jaar lookalike repen van collega chocolademakers - Sweet Solutions, bedoeld om de grote chocolademakers (Big Choco) tot actie op te roepen, en in actie te komen tegen illegale kinderarbeid en moderne slavernij in de cacao-industrie.

Tony's Chocolonely maakt cacao-cartoons van Twix, Toblerone, Ferrero Rocher en Kitkat om de verandering te bewerkstelligen, zoals MarketingTribune meldde. Die uitnodiging is nog niet helemaal goed aangekomen vindt het chocolademerk, en dus heeft Tony’s besloten de repen te blijven kopiëren.

'Ze zijn nu verpakt in een regenboogkleur, net zoals alle andere Tony’s repen. De Sweet Solution boodschap staat aan de binnenkant', aldus Tony.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken