Ook Kieskeurig.nl komt met winkelmandje
- Online
- 5 apr 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- E-commerceAffiliate
- 5 apr 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
In navolging van Vergelijk.nl en Beslist.nl wil ook Kieskeurig.nl bezoekers de gelegenheid geven producten direct te kopen op de vergelijkingssite. 'We zien een rol voor ons weggelegd', zegt manager Mirelle Bos. 'Die pakken we op.'
Kieskeurig.nl, onderdeel van Sanoma Media, mikt op een soft launch met een aantal productcategorieën komende zomer. “Ons doel is mensen zo goed mogelijk te helpen bij een aankoop', zegt Bos, 'en hiermee bieden we de steeds drukkere consument extra gemak. Het vertrouwen dat consumenten in ons hebben, maakt dat wij deze stap durven te zetten.”
Nieuw verdienmodel
Naast het huidige verdienmodel op basis van kliks (cpc), krijgt Kieskeurig.nl er met zijn winkelmandje een model op basis van verkopen (cps) bij: 'We zoeken nog naar een reële prijsstelling', zegt Bos. Kieskeurig.nl, dat afgelopen oktober een pact sloot met de Consumentenbond, is in gesprek met een payments service provider om de consumentenbetalingen straks te faciliteren. Volgens Bos ligt de grootste uitdaging in de creatie van een infrastructuur die het bestaande en nieuwe zakelijke klanten makkelijk maakt aan te haken op de cps-optie, in de wetenschap dat de concurrentie niet stilzit.
U leest alle ins & outs hier
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
- Shortlist TikTok Ad Awards 2025 bekend31-10-2025
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

