Didix en Touch Incentive lanceren Touch of Didix
- Bureaus
- 20 jun 2014 @ 10:45
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCRM
- 20 jun 2014 @ 10:45
- Redactie Bureaus
Didix, actief op het gebied van cadeaukaarten en leisure promoties, vormt een nieuwe onderneming met Touch Incentive Marketing, specialist in loyalty en sales promoties. De nieuwe onderneming, Touch of Didix, gaat de B2B-markt bedienen met een breed aanbod travel, leisure en lifestyle giftcards en vouchers.
Boudewijn Jansen, CEO en oprichter van Didix: 'De kennis en expertise van Touch op het gebied van B-to-B marketing en sales biedt goede mogelijkheden om de Didix content te vermarkten. Naast bestaande content zal het Didix inkoopteam producten ontwikkelen die geschikt zijn voor zakelijke toepassingen.'
Dennis van den Berg, Managing Director en oprichter van Touch Incentive en eindverantwoordelijk voor Touch of Didix: 'De joint venture speelt in op de toenemende vraag naar giftcards in het zakelijke segment alsmede trends als e-fulfilment en gewenste keuze in cadeau assortiment.'
Didix
Didix is sinds 2009 marktleider in de giftcard branche, leisure promotions en restaurant kortingskaarten in Nederland, Engeland en België. Didix is eigenaar van bekende cadeauconcepten in Nederland zoals RestaurantCadeau, Diner Jaarkaart, Nederlandse Sauna Cadeaubon, De Nationale Kadobon, HEMA Lekker Weg belevenis boxen en Restaurant Choice. Tevens voert Didix de vertegenwoordiging van cadeaukaarten voor externe verkoop van bekende bedrijven als de Bijenkorf, HEMA, Karwei, Perry Sport en Intratuin.September 2013 heeft Waterland een meerderheidsbelang in Didix verworven.
Touch Incentive Marketing
Touch verzorgt sinds 1999 voor vele vooraanstaande organisaties in de Benelux loyalty programma’s en sales promoties. Touch is een listed marketing services leverancier bij organisaties als Heineken, ING en Unilever. De door Touch verworven B-to-B distributie rechten van Pathé zijn ondergebracht in Touch of Didix.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- B-to-B
- B2B
- TOD
- giftcard
- loyalty
- Didix
- Dennis van den Berg
- Boudewijn Jansen
- giftcards
- Touch Incentive
- Touch of Didix
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- DDB Amsterdam nieuwe creatieve... 25-06-2025
- Lebara prikt met ‘Logisch!? Award’... 25-06-2025
- Hibou gekozen als PR-partner voor... 25-06-2025
- Mores lanceert campagne 'Ik hoor je'25-06-2025
- Nieuwe BrandMR-campagne maakt... 24-06-2025
- Sun brengt humor in huishoudelijke... 24-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation