DigitasLBi bouwt met Arke aan 'Discover Your Smile'

  • Bureaus
  • 16 feb 2015 @ 10:13
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesStrategieSocial mediaVirale marketingMediastrategie

TUI Nederland gaat met het merk Arke een samenwerking aan met BrandLIVE, onderdeel van digitaal bureau DigitasLBi. Het doel van dit partnerschap is het laden van Arke’s nieuwe thema ‘Discover Your Smile’. In een pilot-periode van drie maanden werkt het team van TUI nauw samen met DigitasLBi.

BrandLIVE is een real-time marketing platform waar creatie, strategie en distributie op een agile wijze samenkomen. Het BrandLIVE team wordt ondersteund door hardware, software en nieuwe werkprocessen om uiteenlopende vormen van creativiteit en content snel te produceren en verspreiden. Enkele maanden geleden is verzekeraar Centraal Beheer als eerste Nederlands bedrijf succesvol gestart met BrandLIVE.

TUI Nederland is een van de innovatieve leiders van de wereldwijde TUI Group AG en is continu op zoek naar nieuwe, effectievere manieren van communiceren. Edwin Hof, Manager Online Marketing bij TUI Nederland: 'Samen met DigitasLBi hebben we een volgende stap gezet in de innovatie van onze marketingcommunicatie. Met BrandLIVE laden wij onze nieuwe waardepropositie ‘Discover Your Smile’ relevanter, creatiever én real-time. De eerste resultaten zijn veelbelovend.'

Dirk van den Bosch, Managing Director DigitasLBi: 'We zien dat het medialandschap sterk aan het veranderen is. Waar de meeste merken nog afhankelijk zijn van langzame paid media, maakt TUI hiermee gebruik van een slimme mix van voornamelijk owned en earned media. Dé manier om te winnen in de digitale wereld. Daarnaast begrijpen steeds meer vakantie-adverteerders dat content marketing essentieel onderdeel is van de marketing- en communicatiestrategie.'

Het nieuwe internationale thema ‘Discover Your Smile’ is eind 2014 geadapteerd geïntroduceerd in Nederland. De verdere invulling van het thema in 2015 – naast de above the line-uitingen – wordt door TUI Nederland en DigitasLBi gedaan door middel van real-time content. De content wordt niet alleen via social en online uitingen verspreid, het team heeft ook de mogelijkheid om uitingen te creëren met offline middelen. Het doel van al deze activiteiten is om Arke krachtiger neer te zetten in het dagelijks leven van hun doelgroep. 





Lees ook de MarketingTribune-reportage vanuit de 'war room' van BrandLIVE. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken