DigitasLBi bouwt met Arke aan 'Discover Your Smile'
- Bureaus
- 16 feb 2015 @ 10:13
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesStrategieSocial mediaVirale marketingMediastrategie
- 16 feb 2015 @ 10:13
- Redactie Bureaus
TUI Nederland gaat met het merk Arke een samenwerking aan met BrandLIVE, onderdeel van digitaal bureau DigitasLBi. Het doel van dit partnerschap is het laden van Arke’s nieuwe thema ‘Discover Your Smile’. In een pilot-periode van drie maanden werkt het team van TUI nauw samen met DigitasLBi.
BrandLIVE is een real-time marketing platform waar creatie, strategie en distributie op een agile wijze samenkomen. Het BrandLIVE team wordt ondersteund door hardware, software en nieuwe werkprocessen om uiteenlopende vormen van creativiteit en content snel te produceren en verspreiden. Enkele maanden geleden is verzekeraar Centraal Beheer als eerste Nederlands bedrijf succesvol gestart met BrandLIVE.
TUI Nederland is een van de innovatieve leiders van de wereldwijde TUI Group AG en is continu op zoek naar nieuwe, effectievere manieren van communiceren. Edwin Hof, Manager Online Marketing bij TUI Nederland: 'Samen met DigitasLBi hebben we een volgende stap gezet in de innovatie van onze marketingcommunicatie. Met BrandLIVE laden wij onze nieuwe waardepropositie ‘Discover Your Smile’ relevanter, creatiever én real-time. De eerste resultaten zijn veelbelovend.'
Dirk van den Bosch, Managing Director DigitasLBi: 'We zien dat het medialandschap sterk aan het veranderen is. Waar de meeste merken nog afhankelijk zijn van langzame paid media, maakt TUI hiermee gebruik van een slimme mix van voornamelijk owned en earned media. Dé manier om te winnen in de digitale wereld. Daarnaast begrijpen steeds meer vakantie-adverteerders dat content marketing essentieel onderdeel is van de marketing- en communicatiestrategie.'
Het nieuwe internationale thema ‘Discover Your Smile’ is eind 2014 geadapteerd geïntroduceerd in Nederland. De verdere invulling van het thema in 2015 – naast de above the line-uitingen – wordt door TUI Nederland en DigitasLBi gedaan door middel van real-time content. De content wordt niet alleen via social en online uitingen verspreid, het team heeft ook de mogelijkheid om uitingen te creëren met offline middelen. Het doel van al deze activiteiten is om Arke krachtiger neer te zetten in het dagelijks leven van hun doelgroep.
Lees ook de MarketingTribune-reportage vanuit de 'war room' van BrandLIVE.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- viral
- campagne
- reizen
- merk
- social media
- onderzoek
- TUI
- samenwerking
- pilot
- Discover Your Smile
- Arke
- DigitasLBi
- vakantie
- BrandLIVE
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers