Markteffect Research Group wint zilveren FD Gazellen award
- Bureaus
- 20 nov 2020 @ 11:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 20 nov 2020 @ 11:18
- Sjaak Hoogkamer
De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financieele Dagblad uitreikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De top wordt bovendien bekroond met een bronzen, zilveren of gouden onderscheiding.
Binnen de middelgrote omzetklasse, in regio Zuid, heeft de ME Research Group de zilveren FD Gazellen award gekregen. De ME Research Group wordt gevormd door onderzoeksbureaus Markteffect, DirectResearch en Team Vier.
De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financieele Dagblad uitreikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Elk jaar reikt Het Financieele Dagblad de award uit aan bedrijven op basis van een aantal criteria, zoals groei in omzet, winstgevendheid en werknemers in de afgelopen drie jaar.
ME Research Group: zilveren winnaar FD Gazellen Aawrds
De Markteffect Research Group heeft de zilveren onderscheiding gekregen binnen Regio Zuid, middelgroot bedrijf categorie. In een turbulent coronajaar is deze prijs een extra mooie prestatie en versterkt het de trotse gevoelens richting ons personeel en hun inzet aldus de directie. Eerder was bekend dat Markteffect het beeldje voor 7de keer in ontvangst mocht nemen. Donderdag 19 november werd via een digitale uitreiking aangekondigd dat ook de gehele bedrijvengroep de zilveren bekroning in ontvangst mag nemen.
Een belangrijke factor voor deze award was de toetreding van DirectResearch tot de group, die plaatsvond in 2019. Deze aansluiting is op meerdere vlakken succesvol geweest en nu ook bekroond met een prijs. Afgelopen april sloot ook Team Vier zich aan bij de groep. Gezien de criteria van FD Gazellen zal deze aansluiting vanaf volgend jaar meewegen in de uitreiking.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation