Jumbo viert 'een mooie kerst, voor iedereen'
- Bureaus
- 7 dec 2020 @ 09:21
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailCommercials
- 7 dec 2020 @ 09:21
- Lucas Boon
Dit jaar zien de feestdagen er net even anders uit, maar dat wil niet zeggen dat we er geen echte, mooie kerst van kunnen maken. Dat is de boodschap van de nieuwe kerstcommercial van supermarktketen Jumbo, ontwikkeld door reclamebureau Alfred.
In de tv-commercial zien we als vanouds Frank Lammers, in zijn rol als vader Bas. Omdat opa en oma dit jaar niet bij het gezin aan tafel kunnen zitten, gaat hij bij hen thuis langs met een boodschap. Want een beetje hulp konden én kunnen we dit jaar allemaal wel gebruiken. Bas helpt zijn eigen familie met de kerstinkopen, maar wat gebeurt er als hij plotseling zelf hulp nodig heeft...?
Roy van Keulen, directeur marketing bij Jumbo, zegt: 'We willen iedereen helpen om een mooie kerst te beleven. Een mooie kerst voor de thuisblijvers, voor elk budget, of je nu van een klassiek menu houdt, gaat experimenteren met nieuwe recepten of juist kiest voor gemak. We hebben daarom het grootste kerstassortiment ooit. Om de keuze makkelijker te maken, bieden we onze klanten volop inspiratie in de winkels, het Hallo Jumbo-magazine, de app, social media en via onze website. Ook zijn onze winkels extra lang open in aanloop naar kerst.'
De campagne wordt uitgerold op televisie en de online kanalen van Jumbo. Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation