Staatsloterij kiest voor NewsLab

  • Bureaus
  • 23 feb 2021 @ 08:58
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

De Nederlandse Loterij heeft voor PR-bureau NewsLab in Rotterdam gekozen als zijn vaste PR-partner. Aan deze keuze ging een pitch met vier bureaus vooraf.

NewsLab is al langere tijd PR-partner van de Staatsloterij, op projectbasis. Nu is besloten om samen verder te bouwen aan 'een structureel PR-beleid'. Het PR-bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van creatieve concepten, content-uitingen en activaties rond de event-trekkingen. De Nederlandse Loterij is de organisatie achter zeven kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto.

Michelle Boender, campagne manager bij Staatsloterij, zegt: 'NewsLab viel op in de pitch door de creativiteit, een eerlijke 'outside in'-visie en mooie haakjes om meer verbinding te maken met onze doelgroep. Bovendien gelooft NewsLab net als wij in de kracht van geïntegreerde communicatie. We zien ernaar uit om samen onze PR-strategie steviger neer te zetten.'

Isabelle Los, senior PR-consultant bij NewsLab, vult aan: 'Staatsloterij is een prachtig, oer-Holland merk met een rijke historie. Iedereen kent het merk en de voorpret die al start bij het kopen van een Staatslot maakt dat je even kunt ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen. We hebben in de afgelopen jaren met veel plezier op projectbasis samengewerkt en verheugen ons erop deze samenwerking te verdiepen en verder te bouwen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken