Staatsloterij kiest voor NewsLab
- Bureaus
- 23 feb 2021 @ 08:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 23 feb 2021 @ 08:58
- Lucas Boon
De Nederlandse Loterij heeft voor PR-bureau NewsLab in Rotterdam gekozen als zijn vaste PR-partner. Aan deze keuze ging een pitch met vier bureaus vooraf.
NewsLab is al langere tijd PR-partner van de Staatsloterij, op projectbasis. Nu is besloten om samen verder te bouwen aan 'een structureel PR-beleid'. Het PR-bureau wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van creatieve concepten, content-uitingen en activaties rond de event-trekkingen. De Nederlandse Loterij is de organisatie achter zeven kansspelen: Staatsloterij, Lotto, Eurojackpot, Miljoenenspel, Lucky Day, Krasloten en Toto.
Michelle Boender, campagne manager bij Staatsloterij, zegt: 'NewsLab viel op in de pitch door de creativiteit, een eerlijke 'outside in'-visie en mooie haakjes om meer verbinding te maken met onze doelgroep. Bovendien gelooft NewsLab net als wij in de kracht van geïntegreerde communicatie. We zien ernaar uit om samen onze PR-strategie steviger neer te zetten.'
Isabelle Los, senior PR-consultant bij NewsLab, vult aan: 'Staatsloterij is een prachtig, oer-Holland merk met een rijke historie. Iedereen kent het merk en de voorpret die al start bij het kopen van een Staatslot maakt dat je even kunt ontsnappen aan de dagelijkse beslommeringen. We hebben in de afgelopen jaren met veel plezier op projectbasis samengewerkt en verheugen ons erop deze samenwerking te verdiepen en verder te bouwen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers