Dit zijn de kanshebbers SAN NKOTB 2020
- Bureaus
- 24 mrt 2021 @ 08:53
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 24 mrt 2021 @ 08:53
- Sjaak Hoogkamer
Dinsdag 23 maart zijn de 15 longlist kandidaten door de hoofdjury SAN NKOTB 2020 tegen het licht gehouden. Deze 6 gaan voor de finale.
Shortlist alfabetisch van zes genomineerde bureaus:
• Conversationals & Seamly
• Forty
• Green Food Lab
• Maze One
• Ovide Agency
• Qontent matters
Van shortlist naar finalist
De 6 kandidaten/bureaus van de Shortlist, presenteren zich op dinsdag 20 april a.s. voor de hoofdjury en de SAN Vakjury. Zij kunnen gebruik maken van een coach ter voorbereiding. De navolgende vakgenoten stellen hun kennis belangeloos beschikbaar: Fred Moolhuijsen, Kees-Jan Rozestraten en Ed Stibbe.
De SAN Vakjury wordt gevormd door juryleden van de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Gedurende deze middag wordt bekendgemaakt welke 3 bureaus doorgaan als finalist en de uiteindelijke winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de Livestream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2020 op donderdag 27 mei 2021, vanaf 16.30 uur.
De hoofdjury onder leiding van juryvoorzitter Guda van Noort - directeur van het SWOCC en professor aan de UVA - bestaat uit:
• Winnaar voorgaand jaar: Japie Stoppelenburg, Truus
• Twee externe deskundigen: Rob Benjamens, B&BA en Lucy van der Helm, SIRE
• Twee vanuit vakmedia: Nicolette Hulsebos, FONK en Sjaak Hoogkamer, MarketingTrubune
• Twee SAN bestuursleden: Joost Vossen, Elsevier en Jasper van der Bijl, MediaCom
• Twee vanuit bureaus: Dimi Albers, Dept en Sjoerd van Gelderen, Emakina
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation