Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.
Laura van Stralen
Hypertargeting: buzzwoord of goudmijn?
Hypertargeting, een term dat we steeds vaker voorbij zien komen als één van de sleutelwoorden voor succesvolle marketing. En dat is niet zo gek. Hypertargeting is het communiceren met een zeer specifieke doelgroep rondom een geheel op deze doelgroep afgestemde boodschap via diverse kanalen.
7 Tips voor de Digital B2B-Marketeer om 1 op 1 te communiceren
Het genereren van leads wordt steeds uitdagender. Dat geldt voor zowel B2B als B2C, profit als non-profit. De trend is dat we steeds hoger in de funnel leads verzamelen en deze nurturen totdat deze geschikt zijn voor sales. Voor het nurturen van deze leads wordt voornamelijk ingezet op online mogelijkheden.
5 trends en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2018
Nog een maand en dan zit 2017 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel B2B organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin B2B marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar nog veel meer content ontwikkeld dan in 2016 en is marketing automation steeds meer ingeburgerd als basistool voor online marketing strategieën.
Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?
Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.
- AlgemeenNieuws De marketingtransfers van week 48,...Nieuws Rijksmuseum lanceert Collectie...Weblog [column] MarketingAffairs 17:...Nieuws [onderzoek] Nederlandse CMO kijkt...Nieuws [onderzoek] CMO vindt media...Nieuws Efteling is bekendste attractiepark
- B2BNieuws DDMA viert jubileum, Janssen...Nieuws Marketingtrends 2025: AI-snippets,...Nieuws D&IN publiceert protocol datalekken Nieuws Hoe Mediahuis miljoenen...Weblog Column Hoe ga je viral op LinkedIn?Nieuws De marketingtransfers van week 47,...
- BureausNieuws Leescoalitie lanceert...Nieuws VluchtelingenWerk Nederland lanceert...Nieuws In memoriam Dennis Hamakers:...Nieuws Shortlist Gouden Zaag 2024 bekendNieuws ONVZ lanceert nieuwe merkcampagne Nieuws Aidsfonds lanceert de...
- ContentmarketingWeblog [column] De klantreis: jeuk- of...Nieuws MyHeritage animeert LiveMemory met AIWeblog [column] Goede copy is ook goed kijkenWeblog [column] De groten kunnen nog veel...Nieuws Niet in mijn stad actie tegen haat...Nieuws Kidiyo lanceert Kickstarter-campagne...
- DesignNieuws ADCN Awards 2024 open voor inzendingenWeblog [column] Jaguar: De dood of de...Nieuws PostNL lanceert decemberzegels met...Nieuws G-Star en Museum Rembrandthuis...Weblog [column] DDW: 'Met de keuzes die...Nieuws Suite702 creëert kunstige campagne...
- Food en RetailNieuws Hands Off lanceert sharefunding...Nieuws Kerst 2024: TK Maxx van Wieden +...Nieuws Toscanini in zee met online...Nieuws Albert Heijn Nederland behaalt B...Nieuws Sky: Unilever zet Vegetarische...Nieuws Van Gogh Nationaal Park en...
- MediaNieuws Samen kijken versterkt impact van...Nieuws Onderzoek: jongere generatie kiest...Nieuws Publieke omroep brengt alle...Nieuws Advertentieverkoop FilmBox vanaf...Nieuws Minister wil verlenging concessie...Nieuws Nieuwe merkcampagne Trouw live
- Online MarketingWeblog [column] SearchGPT: de nieuwe...Nieuws Onderzoek Visa: 31% online shoppers...Nieuws Waarom de huidige...Nieuws Onderzoek door Warc en TikTok:...Nieuws Google: Gemini Live spreekt nu...Nieuws Kees van der Spek killt de smaak van...
- SponsoringNieuws Rijksmuseum lanceert Collectie OnlineNieuws Chocomel officieel eventpartner...Nieuws Haleon nieuwe projectpartner...Nieuws Nationaal Jenevermuseum Schiedam...Nieuws Hema steunt War Child met “limited...Nieuws Trust nieuwe official partner KPN...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Kees van der Spek killt de smaak van Stëlz
- [column] SearchGPT: de nieuwe zoekervaring die alles verandert...
- Google: Gemini Live spreekt nu vloeiend Nederlands
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor influencers
- Waarom de huidige pay-or-okay-modellen in strijd zijn met de AVG
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers slachtoffer fraude
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024
- Waarom de huidige... 25-11-2024
- Onderzoek door Warc en TikTok:... 25-11-2024
- Google: Gemini Live spreekt nu... 21-11-2024
- Kees van der Spek killt de smaak van... 21-11-2024
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor... 21-11-2024