[De zomer van] John van Lottum: ‘Favoriet marketingboek? Eh, geen!’
- Algemeen
- 23 aug 2019 @ 11:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - SportPersonalia
- 23 aug 2019 @ 11:19
- Lucas Boon
John van Lottum, oud-proftennisser en tegenwoordig eigenaar van Deux Agency, is deze zomer regelmatig op reis voor werk en probeert dan zoveel mogelijk het nuttige met het aangename te verenigen.
Van Lottum is eerder deze zomer tien dagen met zijn kinderen naar zijn vaste vakantieadres in Spanje geweest. 'Als ik daar aankom, ben ik direct ontspannen. Het voelt als thuis.' Daarnaast is hij voor zijn eigen partnershipbureau Deux Agency veel op reis naar onder meer Los Angeles voor 'een aantal belangrijke projecten', waar hij tegelijk ook plezier aan beleeft. Wat daar precies uitkomt, laat Van Lottum nog even in het midden, maar na de zomer gaan we veel horen van Deux. 'Houd ons in de gaten, dan volgt het nieuws snel.'
Kids van Van Lottum in Spanje.
Zijn favoriete merken in deze zomertijd zijn Nespresso en Nike. 'Als ik in Spanje 's ochtends rustig de tijd neem voor een espresso, kan ik echt genieten. Dat geldt ook voor hardlopen op het strand.' Gevraagd naar zijn favoriete marketingboek: ‘Eh, geen! Ik kijk liever om mij heen en houd oren en ogen open.’ Als sportman kijkt hij uit naar het einde van de zomer, wanneer het medialandschap weer gevuld wordt met voetbal- en andere sportcompetities. ‘Maar daar heb ik verder geen speciale voorbereiding voor nodig.’
Tot slot deelt Van Lottum graag zijn filosofie met de lezers van MarketingTribune: together you can be extraordinary. 'In een wereld die steeds meer verdeeld is en waarin tegelijkertijd volgende generaties vertrouwen steeds belangrijker vinden, hebben we met elkaar nog een slag te maken als het gaat om samen de krachten te bundelen en deze te benutten. Veel bedrijven en merken kijken nog veel te angstig naar het aangaan van samenwerkingen, terwijl je daarmee juist het verschil kunt maken.'
'Work hard, play hard', in Los Angeles.
Met vriend Maaikel op festival Tomorrowland.
Lees ook over de zomers van:
- Willem-Albert Bol
- Juliette Hammana
- Antoinette Hoes
- Kas Knikkink
- Simon Neefjes
- Mark Schoones
- Jordi van de Bovenkamp
- Marc van Eck
- Nathalie Lam
- Wouter Glaser
- Stephan Fellinger
- Dinesh Sonak
- Jean-Paul Schaddé van Dooren
- Dick van der Lecq
- Jacqueline Smit
- Shari Hubeek
- Reinier Steures
- Danielle Robben
- Marianne Zwagerman
- Froukje Claes
- Yvonne de Jager
- Anke de Jong
- Omar Kbiri
- Nynke van der Berg
- Jan Driessen
- Boris Veldhuijzen van Zanten
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- 'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
- Gouden combinatie van technologie, commercie en klantgerichtheid
- Onderzoek: Energiecontracten te complex
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management